تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816918305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادينهو: با 25 گل آقاي گل مي شوم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ادينهو: با 25 گل آقاي گل مي شوم
لوسيانو ادينهو مهاجم برزيلي تراکتورسازي با 5 گل زده در صدرجدول گلزنان قرار دارد. اين مهاجم به طرفداران پرشور تبريزي قول آقاي گلي داده و به همين خاطر در هر بازي گل هايي به سبک اروپايي مي زند.

ادینهو این روزها به قهرمان تبریزی ها تبدیل شده و درحالی که از این مساله خیلی خوشحال است گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

نیمه دوم سرتر بودیم

در بازی پرسپولیس نیمه اول حریف عالی بازی کرد و واقعا خوب بود اما در نیمه دوم ما بهتر بازی کردیم و سرتر بودیم. تراکتور بازی باخته را در ورزشگاه آزادی جلوی پرسپولیس برد و این یعنی تیم ما خیلی بزرگ است. بازی در لیگ ایران خیلی سخت است اما تراکتور در نیمه دوم و بعد از صحبت های مربی تغییر کرد. 11 بازیکن ما خوب بودند و بردیم.

پرسپولیس موقعیت نداشت

پرسپولیس فقط در نیمه اول خوب بود و آنها در نیمه دوم موقعیت گل نداشتند، این تیم در کل بازی 2 یا 3 موقعیت داشت اما تراکتور بهتر کار کرده و گل زد. همه می دانند جلوی پرسپولیس بردن چقدر سخت است و خوشحالم که این تیم را شکست دادیم. من بعد از گل به سمت هواداران پرسپولیس رفتم و گفتم هیس! همین، قصد بی احترامی هم نداشتم.

آقای گلی سخت است

آقای گل شدن در لیگ برتر ایران خیلی سخت است اما من اول می خواهم به تیمم کمک کنم تا امتیازات خوبی بگیریم و بعد هم از شانس های گلزنی ام استفاده کنم. من به مردم تبریز قول داده ام و تمام تلاشم را می کنم.

در همه جای ایران محبوب هستم

ادینهو در تمام شهرهای ایران محبوب است، من هر کجا می روم همه فریاد می زنند؛ ادینهو دوست داریم. در تبریز، اصفهان، کرمان و حتی اهواز همه به من می گویند تو خیلی خوب هستی کاش برای تیم ملی ایران بازی می کردی؟

اینجا وطن من است

من نمی دانم کی روش من را دوست دارد یا ندارد؟ نظر سرمربی ایران را نمی دانم اما اگر من را بخواهند صددرصد برای تیم ملی ایران بازی می کنم البته اگر کارهایم را انجام دهم. 6 سال در ایران بودم و اینجا را مانند وطن خودم دوست دارم.

احساس غرور می کنم

در حال حاضر تمرکزم روی تراکتورسازی است و احساس غرور می کنم ما 2 بازی باخته را با اختلاف گل بردیم و این نشان می دهد چقدر تفکر سرمربی ما بزرگ است و بازیکنان برای قهرمانی تمرکز کرده اند.

راه آهن را دست کم نمی گیریم

2اختلاف امتیاز با صدرجدول را خیلی زود کم می کنیم چون می خواهیم قهرمان شویم اما در حال حاضر خیلی زود است از قهرمانی حرف بزنیم ما باید الان به بازی راه آهن فکر کنیم و بازی به بازی جلو برویم. اصلا راه آهن را دست کم نمی گیرم چون تمام تیم های لیگ برتر خوب هستند و امیدوارم روز جمعه هواداران تراکتور به ورزشگاه بیایند.

لقب ادینهوی آقای گل را دوست دارم

اصلا به پاداش، پول و اینجور مسائل فکر نمی کنم تراکتور برای من خیلی با ارزش تر است و همین که در سوپرمارکت و جاهای دیگر همه می گویند ادینهوی آقای گل خیلی برایم شیرین است، به پول فکر نمی کنم و فقط در مورد مسائل فنی صحبت می کنم. رسول خطیبی سرمربی خیلی خوبی است و در این چند روز به من گفته ادینهو اول به فکر کمک کردن به تیم باش و بچه ها هم به تو کمک می کنند تا در هر بازی گل بزنی، من با 25 گل آقای گل می شوم.


لوسيانو ادينهوتراکتورسازي تبريز


1393/06/16 12:41  تعداد بازدید: 4,941





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن