تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820959595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاروان زیر سایه خورشید وارد زنجان شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان ظهر امروز/
کاروان زیر سایه خورشید وارد زنجان شد
زنجان - خبرگزاری مهر: خادمین حرم رضوی در برنامه سفر خود به استان زنجان با استقبال گسترده و باشکوه شهروندان ایجرودی وارد این شهرستان شدند.



به گزارش خبرنگار مهر،  پنج تن از خادمین حرم مطهر امام رضا (ع)حامل پرچم  متبرک شده گنبد حرم رضوی  ظهر امروز(شنبه)وارد شهرستان ایجرود در استان زنجان شدند و مورد استقبال مسئولان  و مردم ولایتمدار این شهرستان قرار گرفتند.

خدام حرم رضوی در مسیر حرکت خود به سمت شهرستان ایجرود در روستای قمچیچایی مورد استقبال اهالی  این روستا که از ساعت ها قبل در مسیر منتهی به روستا منتظر  ورود آنها بودند قرار گرفتند و با مولودی خوانی به خدام رضوی خیر مقدم گفتند. خدام رضوی همچنین در جمع کارکنان شرکت" زرین معدن "  حاضر شدند.

عضو عضو هیئت ثارالله استان زنجان با اشاره به اینکه امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی با حضور خادمین حرم مطهر امام رضا (ع) اجرایی می‌شود گفت:  مردم استان زنجان استقبال باشکوهی از خادمین حرم رضوی داشتند.

رسول احدی افزود: امسال طبق سال‌های قبل خادمین حرم مطهر رضوی با حضور در بیمارستان آیت‌الله موسوی به عیادت بیماران رفتند و همچنین بعد از ظهر امروز(شنبه) خدام رضوی از مجموعه مهرانه بازدید خواهند کرد. وی گفت: دیدار با خانواده تعدادی از شهدای هشت سال دفاع مقدس از جمله برنامه های خدام حرم رضوی در سفر به استان زنجان است.

احدی با اشاره به اینکه در این دیدار بسته‌های تبرک از سوی خادمین حرم مطهر رضوی به بیماران اهدا خواهد شد افزود: خادمین رضوی در مراسم جشن میلاد امام رضا (ع)حاضر خواهند داشت.

 


۱۳۹۳/۶/۱۵ - ۱۵:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن