تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805471887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آبي‌ها همچنان روي نوار پيروزي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آبي‌ها همچنان روي نوار پيروزي
استقلال باز هم برد، سپاهان مساوي كرد و پديده شگفتي‌ساز ليگ چهاردهم باز هم نباخت، اين اتفاقات روز اول هفته هفتم ليگ برتر فوتبال بود
نویسنده : سعيد احمديان 


استقلال باز هم برد، سپاهان مساوي كرد و پديده شگفتي‌ساز ليگ چهاردهم باز هم نباخت، اين اتفاقات روز اول هفته هفتم ليگ برتر فوتبال بود؛ نتايجي كه باعث شد آبي‌پوشان تهراني همچنان به صدرنشيني‌شان ادامه دهند و با توجه به توقف تيم‌هاي ديگر، حاشيه امنيت بيشتري در بالاي جدول داشته باشند.

  نفت مسجد سليمان صفر- استقلال 2
پيروزي‌هاي استقلال در ليگ چهاردهم همچنان ادامه دارد و آنها مهارناپذير نشان مي‌دهند. شاگردان امير قلعه‌نويي در هفته هفتم مهمان نفت مسجد‌سليمان بودند و توانستند اين تيم را 2- صفر شكست دهند و جايگاه‌شان را در صدر جدول مستحكم‌تر كنند. اين ششمين پيروزي آبي‌ها در هفت هفته گذشته از ليگ بود كه باعث شد استقلال با 18 امتياز همچنان به صدرنشيني در ليگ ادامه و مدعي اول قهرماني نشان دهد.
در بازي پنج‌شنبه محمد قاضي و سجاد شهبازراده گلزنان استقلال بودند، هر‌چند نمي‌توان از درخشش آرش برهاني كه دو پاس گل داد و محسن فروزان كه يك پنالتي گرفت، گذشت. در دقيقه 41 بازي بود كه استقلال به گل اول رسيد. در اين دقيقه آرش برهاني پشت محوطه جريمه نفتي‌ها صاحب توپ شد و با يك پاس عمقي محمد قاضي را صاحب توپ كرد كه او موفق شد گل اول آبي‌پوشان را به نام خود و سومين گلش در ليگ برتر را ثبت كند. نكته جالب اينكه قاضي در حالي براي استقلال باز هم گل زد كه با توجه به رفتن مگويان به ارمنستان براي بازي در تيم ملي كشورش و مصدوميت امير‌حسين صادقي و حنيف عمران‌زاده، او بنا به تصميم قلعه‌نويي به عنوان يك مدافع بازي مي‌كرد.
در نيمه دوم نفت روي يك فرصت ايده‌آل مي‌توانست دروازه استقلال را باز كند و بازي را به تساوي بكشاند. اعلام خطاي پنالتي خرسندنيا روي مهاجم حريف نفتي‌ها را صاحب فرصت كرد اما محسن فروزان توانست تيمش را نجات دهد و با يك واكنش خوب ضربه زنيدپور را دفع كرد تا براي سومين مسابقه متوالي دروازه‌اش را بسته نگه دارد. فروزان درباره مهار اين پنالتي ديروز به فارس گفت: «تك به تك مي‌گرفتم يا چند توپ را از طاق دروازه در مي‌آوردم اين قدر من را خوشحال نمي‌كرد كه مهار اين ضربه مرا خوشحال و شادمان كرد.»
در دقيقه 90 استقلال، گل دوم را هم وارد دروازه نفت مسجد سليمان كرد تا ثابت كند تيمي كه گل نمي‌زند، گل مي‌خورد. فرار آرش برهاني پشت مدافعان متزلزل نفت و حركت زيباي مهاجم استقلال، سجاد شهباززاده را صاحب توپ كرد تا او دومين گل استقلال را به ثمر برساند. با اين گل شهباززاده هم مانند قاضي سه گله شد تا در كنار اميد ابراهيمي، سه بازيكن سه گله استقلال در جدول گلزنان ليگ باشند.
امير قلعه‌نويي بعد از ششمين برد استقلال درهفت بازي گذشته خوشحال بود و از شاگردانش راضي: «نيمه اول بازي متعادل بود و به گل رسيديم. بازي را كنترل كرديم و با حرفه‌اي‌گري گل زديم. نيمه دوم بازي دست حريف بود و حتي مي‌توانست برنده شود. از بچه‌ها تشكر مي‌كنم كه مردانه جنگيدند. شانس هم آورديم، شايد اگر پنالتي گل مي‌شد نتيجه ديگري رقم مي‌خورد.» در سوي ديگر نفت مسجد‌سليمان با اين شكست جايگاهش از قعر جدول تكان نخورد تا با ادامه اين وضعيت شمارش معكوس براي رفتن باقري‌نيا آغاز شود. سرمربي نفت مسجد‌سليمان مي‌گويد تيمش قرباني دو اشتباه و گل نزدن مهاجمان تيمش شده است: «استقلال در نيمه دوم كاري نكرد تيمي كه جدول نشان مي‌دهد بهترين ايران است. دو اشتباه كرديم و دروازه ما باز شد. نمي‌دانم اين طلسم را چطور بشكنيم، اين همه موقعيت بسازيم اما گل نكنيم اگر استقلال اين همه موقعيت داشت بيش از 10 گل مي‌زد.»

  سپاهان يك- ملوان يك
بعد از يك شروع توفاني و سه برد متوالي، سپاهان چهار ‌هفته است كه در ليگ چهاردهم با سه تساوي و يك باخت نتوانسته پيروز شود و شاگردان كرانچار روزهاي بحراني را تجربه مي‌كنند. زردپوشان اصفهاني در هفته هفتم، پنج شنبه در فولادشهر ميزبان ملوان بودند، اما نتوانستند به نتيجه‌اي بهتر از تساوي يك- يك مقابل اين تيم برسند. اين سومين مساوي متوالي سپاهاني‌ها در فصل جديد است و باعث شده تا فاصله آنها از صدر جدول با امتيازهايي كه هر هفته از دست مي‌دهند بيشتر شود. اين تيم اصفهاني با دو امتيازي ديگري كه در هفته هفتم از دست داد با 12 امتياز تيم چهارم جدول است و اختلافش با صدر به شش امتياز رسيده است. كرانچار با قبول افت تيمش، دليل آن را فرصت سوزي بازيكنانش عنوان مي‌كند: «تا حدودي مي‌پذيرم كه در بازي با نفت در هفته چهارم در خواب پيروزي مقابل استقلال بوديم اما در بقيه بازي‌ها يعني هفته‌هاي پنجم و ششم و هفتم اين را نمي‌پذيرم، چراكه كيفيت بالايي داريم و فقط فرصت‌سوزي است كه يكي از شاخصه‌هاي بازيكنان ما شده است و به نظرم آنها تمركز لازم را ندارند كه اميدوارم در آينده اين موضوع تمام شود.»

  استقلال خوزستان يك- پديده يك
روند يك در ميان پيروزي و مساوي پديده در هفته هفتم هم ادامه پيدا كرد و شاگردان مرزبان كه مي‌توان به آنها لقب شگفتي‌ساز ليگ چهاردهم را داد بعد از پيروزي در هفته ششم، اين هفته يك تساوي كسب كردند تا همچنان تنها تيم بدون شكست ليگ چهاردهم هم باشند. پديده در هفته هفتم در اهواز ميزبان استقلال خوزستان بود و برابر اين تيم به نتيجه‌اي بهتر از مساوي يك- يك نرسيد تا بدون احتساب نتيجه بازي ديشب تراكتور همچنان در رده دوم جدول، جدي‌ترين تعقيب‌كننده استقلال صدرنشين باشد.

  گسترش فولاد يك- نفت تهران يك
نفت تهران بر خلاف فصل گذشته اين هفته‌ها خوب نتيجه نمي‌گيرد. شاگردان عليرضا منصوريان اگر چه در بازي هفته هفتم برابر گسترش فولاد توانستند ابتدا از حريفشان پيش بيفتند، اما با گلي كه در دقايق پاياني دريافت كردند با آبي‌پوشان تبريزي به تساوي يك- يك رسيدند تا با دو مساوي و يك باخت در سه بازي گذشته‌شان شرايط خوبي در فصل جديد نداشته باشند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن