تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815278430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربیان برتر اروپا در یک قاب + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
مربیان برتر اروپا در یک قاب + تصاویر مربیان تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا در جلسه سالیانه مربیان که در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار شد شرکت کردند.


مربیان برتر اروپا در یک قاب

در این جلسه که به ریاست الکس فرگوسن سرمربی پیشین منچستریونایتد برگزار شد چهره های مطرحی چون ژوزه مورینیو ، آرسن ونگر،کارلو آنچلوتی و ... حضور داشتند. در این جلسه فرگوسن با ونگر رقیب دیرینه‌اش برخورد خوب و صمیمانه‌ای داشت و نشان داد که تمام اختلافات آنها در زمان مربیگری این پیر اسکاتلندی در لیگ برتر بود. لوئیس فن خال سرمربی جدید منچستریونایتد و برندان راجرز سرمربی ایرلندی لیورپول از غایبان این جلسه بودند. اولین بار سال 1999 بود که چنین جلسه‌ای برگزار شد تا مربیان برتر اروپا نکاتی را در مورد کارها و وظایف‌شان با یکدیگر به اشتراک بگذارند و در مورد مسئله داوری و پیشرفت فوتبال تبادل نظر کنند. این کنفرانس به صورت یک برنامه سالانه در تقویم یوفا گنجانده شده که همه ساله ابتدای فصل لیگ قهرمانان برگزار می‌شود و روی تصمیم‌گیری‌های کلی یوفا تاثیرگذار است.
مربیان برتر اروپا در یک قاب
 
مربیان برتر اروپا در یک قاب
 
مربیان برتر اروپا در یک قاب
تسنیماخبار مرتبط:مارکوپولوی مربیان فوتبال جهان کیست؟مربی ایرانی تیم ملی فوتبال زنان آمریكا+عكستصاویر؛حرکات عجیب يک مربي فوتبال در ايران!

شنبه 15 شهریور 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن