تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820097779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سليماني: داور پنالتي تراکتورسازي را نديد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سليماني: داور پنالتي تراکتورسازي را نديد
کارشناس داوري فوتبال ضمن تمجيد از کمک‌داوران ديدار پرسپوليس و تراکتورسازي گفت: داور پنالتي تراکتورسازي را نديد.

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد تیم داوری دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته هفتم لیگ برتر اظهار کرد: علاوه بر این که تیم داوری این بازی عملکرد خوبی داشت اما متاسفانه پنالتی تراکتورسازی را ندید.

وی افزود: دقیقه 71، محسن دلیر وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و حسین ماهینی پیش از توپ به پای او ضربه زد. به این ترتیب احمد صالحی پنالتی مسلم تراکتورسازی را ندید.

وی در ادامه به تمجید از عملکرد دو کمک‌داور این بازی پرداخت و گفت: در دقیقه 47 کمک داور اول بازی با جایگیری خوبی که داشت و تصمیم خوبی که گرفت موقعیت خوبی را به بازیکن تراکتورسازی داد که مورد اعتراض بیهوده کادر فنی پرسپولیس هم قرار گرفت.

وی افزود: در دقیقه 64 هم کمک‌داور دوم بازی با اعلام نکردن آفساید که تصمیم بسیار درستی بود، مهاجم پرسپولیس را در موقعیت عالی گل قرار داد.

سلیمانی همچنین گفت: منصوری، کمک‌داور اول، بین‌المللی است و از او توقع می‌رفت که چنین عملکردی داشته باشد اما انتظارم از کمیته داوران این است که کمک داور دوم را تشویق کند که باعث انگیزه سایرین شود.

وی همچنین درباره عملکرد داوران در هفت هفته اول لیگ برتر گفت: حسین عسگری گفته بود که در کلاس پیش فصل داوران را نسبت به اعلام خطای هند هماهنگ کرده‌اند ولی در طول این بازی‌ها دیدیم که یک صحنه مشابه در یک بازی هند اعلام شده در بازی دیگر اعلام نشده است. در نتیجه معلوم است که هماهنگی لازم صورت نگرفته است.

سلیمانی در پایان با بیان اینکه داوران در هفت هفته سپری شده از لیگ در مجموع عملکرد خوبی نداشته‌اند گفت: ناظران ما به خوبی آموزش ندیده‌اند و داوران هم "ناظرپسند" قضاوت می‌کنند.


پرسپوليس تهرانتراکتورسازي تبريزليگ برتر


1393/06/15 12:47  تعداد بازدید: 4,271





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن