تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814672115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قيام 17 شهريور بيانگر عزم مردم براي سرنگوني رژيم شاهنشاهي بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۹:۱۸ب.ظ)
امام جمعه خرم آباد: قيام 17 شهريور بيانگر عزم مردم براي سرنگوني رژيم شاهنشاهي بود نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد گفت:قيام 17 شهريور بيانگر عزم مردم براي سرنگوني رژيم شاهنشاهي بود
به گزارش خبرگزاري موج از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد احمد ميرعمادي، نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد امروز جمعه، 14 شهريور در خطبه‌هاي نماز جمعه خرم‌آباد در مصلي الغدير اين شهر با اشاره به برگزاري شانزدهمين اجلاس خبرگان رهبري اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب در ديدار با اعضامجلس خبرگان، تحليل جامعي از مسائل منطقه ارائه کردند.
وي تصريح کرد: مساله مهمي که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود به آن اشاره فرمودند مساله افزايش اقتدار کشور بود که ايشان اقتدار ايران اسلامي را بر سه عنصر اساسي گسترش علم و فناوري، توجه خاص به فرهنگ و سرلوحه قرار دادن ارتقا اقتصاد کشور بيان کردند.
خطيب جمعه خرم‌آباد در بخش ديگري از سخنانش به فرارسيدن سالروز قيام خونين 17 شهريور اشاره کرد و گفت: با وقوع اين قيام، آمريکا دريافت که بايد در حمايت از شاه تجديد نظر کند و رژيم شاهنشاهي نيز متوجه شد که توان مبارزه با ملت را ندارد.
حجت‌الاسلام ميرعمادي ادامه داد: قيام 17 شهريور بيان‌گر عزم مردم براي سرن‌گوني رژيم شاهنشاهي بود و خون شهداي اين قيام درخت انقلاب را تنومند کرد.
وي تأکيد کرد: به‌دنبال وقوع قيام 17 شهريور، آمريکايي‌ها متوجه شدند که ديگر بايد دست از حمايت از رژيم طاغوت بکشند؛ همچنين رژيم طاغوت نيز که در اين روز مردم را به گلوله بسته بود متوجه شد که نمي‌‌تواند ديگر راه به جايي ببرد.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان با بيان اين‌که اين قيام خونين دستاوردها و پيامدهاي فراواني داشت که لازم است اين دستاوردها براي مردم معرفي شود، عنوان کرد: اين قيام موجب شد تا آمريکايي‌ها مجبور شوند که در حمايت از رژيم شاهد تجديد نظر کرده و رژيم شاه نيز متوجه شد که ديگر تواني براي مقابله با مردم ندارد.
خطيب جمعه خرم‌آباد تصريح کرد: قيام 17 شهريور نشان‌گر استقامت و عزم مردم براي سرنگوني رژيم شاهنشاهي بوده است به‌طور‌که در جريان اين قيام فاصله بين مردم و حکومت شکاف عميقي برداشت و مردم مصمم شدند که با عزم راسخ و استوار بخواهند رژيم را سرنگون کنند.
حجت‌الاسلام ميرعمادي با بيان اين اين‌که در جريان قيام خونين 17 شهريور عده زيادي به شهادت رسيدند، عنوان کرد: خون اين شهدا اثر خود را گذاشت و امروز درخت تنومند انقلاب اسلامي ايران در منطقه و جهان پرثمر شده است.
امام جمعه خرم‌آباد در بخش ديگري از اظهارات خود خواستار ايجاد سازمان اموال تمليکي در استان لرستان شد و تصريح کرد: به دليل عدم وجود اين سازمان اموال مصادره‌اي در انبارها يا از بين مي‌روند يا براي قيمت‌گذاري به ديگر استان‌هاي کشور ارسال مي‌شود.
ميرعمادي يادآور شد: براي پيشگيري از نابودي اين اموال ضرورت دارد که سازمان اموال تمليکي در لرستان با پيگيري مسئولان ايجاد شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن