تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819732138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی، خبر نخست رسانه های جهان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی، خبر نخست رسانه های جهان


روابط عمومی ‌کل سپاه از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه خبر داد. انتشار این خبر بازتاب گسترده‌ای در خبرگزاری‌های مطرح جهان به همراه داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، هدف قرار دادن یک پهپاد رژیم صهیونیستی از سوی نیروهای نظامی ایرانی، مهمترین موضوعی است که از روز گذشته تاکنون بازتاب بسیار گسترده ای در مطبوعات و رسانه های جهان داشته است.
روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» می نویسد: ایران اعلام کرده سپاه پاسداران یک پهپاد اسرائیلی را که به سمت یکی از مراکز هسته ای این کشور در حرکت بوده، ساقط کرده است.
بازتاب سرنگونی پهپاد
این روزنامه ضمن اشاره به بیانیه منتشره درباره سقوط پهپاد مذکور از سوی سپاه پاسداران می نویسد این پهپاد از نوع رادار گریز بوده و در نزدیکی تأسیسات هسته ای نطنز هدف قرار گرفته است. ارتش رژیم صهیونیستی گفته در این زمینه اظهارنظری نمی کند.


این خبر، مورد توجه مطبوعات صهیونیستی نیز قرار گرفته، به گونه ای که سایت خبری «آروتز شوا» ضمن انتشار اخبار تکمیلی در این زمینه، از بررسی و مطالعه پهپاد مذکور از سوی سپاه پاسداران خبر داده است.
بازتاب سرنگونی پهپاد
این سایت می نویسد چند ساعت پس از اعلام اینکه ایران یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را بر فرار مرکز هسته ای نطنز ساقط کرده، یک مقام ارشد ایرانی گفته بخش هایی از این پهپاد هنوز سالم مانده است. آروتز شوا با اشاره به سخنان سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران می نویسد به گفته وی، این بخش های سالم برای دستیابی به اطلاعات بیشتر درباره پهپاد مذکور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
     
بازتاب سرنگونی پهپاد
 
دانلود  
بازتاب سرنگونی پهپاد

بازتاب سرنگونی پهپاد

بازتاب سرنگونی پهپاد

بازتاب سرنگونی پهپاد



 

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن