تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803599013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرس: نگه داشتن دي‌ماريا ما را ورشکست مي‌کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پرس: نگه داشتن دي‌ماريا ما را ورشکست مي‌کرد
فلورنتينو پرس مدير رئال مادريد اعلام کرد رئال حاضر بوده دي ماريا را با افزايش دستمزدي که او را بالاتر از گرت بيل قرار مي داد حفظ کند اما او نپذيرفته در رئال بماند .

 به گزارش "ورزش سه" در حال حاضر رونالدو سالانه ۱۷ میلیون یورو در رئال دستمزد می گیرد و گرت بیل که در رده دوم از نظر دستمزدهاست سالانه ۱۰ میلیون یورو دستمزد می گیرد. پس می توان گمان کرد که پیشنهاد مالی رئال به این بازیکن بین سالانه ۱۰ تا ۱۷ میلیون یورو بوده است.

متن صحبتهای مهم پرس چنین است :
دی ماریا:” در سال ۲۰۰۰ وارد باشگاه شدم، بازیکنانی در این مدت آمده اند و برخی دیگر رفته اند. وقتی بازیکنی می رود، همه می گویند که بهترین بوده است و وقتی بازیکنی می آید همه او را زیر سوال می برند. دی ماریا مورد احترام، محبت و علاقه ماست. هرگز از بازیکنی که در تیم ما بوده و  جدا شده است. اما او با ما قرارداد داشت و از رئال رفت چون خودش خواست .او درخواست های مالی قابل توجهی داشت که رئال آنها را  نپذیرفت. سعی کردیم که بهترین پیشنهاد ممکن را بدهیم و این بازیکن نپذیرفت.  پیشنهاد دادیم که او بالاترین دستمزد را پس از رونالدو داشته باشد. این یک تصمیم شخصی بود و کاری از دست ما بر نمی آمد.اگر همه شرایط او را می پذیرفتیم باشگاه دچار بحران اقتصادی  می شد.به همین خاطر خامس رودریگز را به خدمت گرفتیم. باعث خوشحالی ماست که حالا دی ماریا در باشگاهی دیگر احساس راحتی می کند و ما هم مبلغ منصفانه ای از فروش او دریافت کردیم.”

انتقادات کریستیانو از نقل و انتقالات رئال :” او را خوب می شناسم. قصدش دستکم گرفتن خریدها نبوده است. مشکلی با او و حرفهایش ندارم.”

ژابی آلونسو:” خودش آمد و گفت که می خوهد برود و همه چیز را درست توضیح داد. سعی کردیم که به بهترین شکل جدا شود. در سالهای آخر دوران فوتبالش است و به خاطر رفتار خوبی که همیشه داشته است سعی کردیم که به تصمیمش احترام بگذاریم. فکر می کنیم که با حضور کروس مشکلی در پست او وجود نخواهد داشت. از سویی قرار شد که خدیرا بماند.”

فالکائو:” بازیکن بی نظیری است و گزینه خرید او را نه حالا بلکه چند بار دیگر بررسی کردیم اما تصمیم گرفتیم که به سراغ خرید او نرویم.”

شروع فصل :” ترکیب بی نظیری در اختیار داریم. پس از بردن سوپرجام اروپا همه می گفتند که بازی ما دنیا را مقهور خود کرده است، در آن بازی نه ژابی حضور داشتند و نه دی ماریا. در آنوئتا ۳۰ دقیقه جادویی داشتیم و پس از آن بازی را ره۹ا کردیم. حالا باید به تلاش ادامه بدهیم. بازیهای دیگر یک اتفاق بودند.”

نیمکت نشینی کاسیاس در اسپانیا:” بحثی وجود ندارد. بازیکنان در خدمت مربی هستند. سه دروازه بان خوب در اختیار دارند. یک دروازه بان دیگر از ما جدا شد چرا که پیشنهاد خوبی داشت.  این اشتباه را نمی کنم که بگویم یکی بازی کند یا دیگری . مسئولیت این کار به عهده مربی است و به همین خاطر پول می گیرد.”

اهداف ورزشی :” همان افرادی را در اختیار داریم که چمپیونزلیگ، کوپا و سوپرجام اروپا را بردند.”

درآمدها :” فوتبال عوض شده است. شاید برخی فکر کنند که از ۲۰۰۰ تا کنون چیزی عوض نشده است اما یک بحران بزرگ اقتصادی در دنیا وجود داشت و ما به دنبال درآمدهای دیگری بودیم. افراد زیادی به باشگاه ها آمدند و پولهای زیادی را خرج کردند و همین قضیه باعث شد که نقشه اقتصاد فوتبال دنیا عوض شود. آنها ارقامی نجومی را برای نقل و انتقالات و دستمزد بازیکنان پرداختند. ما افتخار می کنیم که همچنان این باشگاه در اختیار بازیکنانش است.”

مصدومیت خدیرا:” در آنوئتا عالی بود و حالا مصدوم است. تا دوشنبه خبر نداشتیم که مصدوم است و خبر مصدومیتش را از اردوی تیم ملی آلمان دریافت کردیم. مسلما وقتی تناقض در حرفهای پزشکان دو تیم وجود دارد باید توضیح داده شود.”

جدایی خدیرا :” در جام جهانی پیشنهاد ما برای تمدید قرارداد را رد کرد. او خوب کار کرده است و رئال امیدوار بود که نظرش را عوض کند.”

کریتسیانو در منچستر:” بارها علاقه خود را به رئال نشان داده است. در مورد حرفهایش از خودش سوال بپرسید.”

حق پخش تلویزیونی :” از حق پخشی که در لالیگا تقسیم می شود فقط ۲۲ درصد به رئال می رسد. می گویند که ما درآمد زیادی داریم . لالیگا بهترین لیگ دنیاست و درآمد حق پخش با لیگ انگلیس تفاوت زیادی دارد. این تفاوت زیاد مناسب نیست. در مورد بحث ساعات پخش بازیها هم به نظرم باید هر چه زودتر حل شود چرا که بازیهای لالیگا در کشورهای دیگر در ساعات بامداد پخش می شوند."



آنخل دي ماريافلورنتينو پرس (مدير عامل)منچستر يونايتدرئال مادريد


1393/06/14 18:19  تعداد بازدید: 2,925





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن