تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804371406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترويج تعاليم قرآني نياز اصلي جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۳۶ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: ترويج تعاليم قرآني نياز اصلي جامعه است استاندار کرمانشاه گفت: ترويج تعاليم قرآني و برنامه هاي فرهنگي نياز اصلي جامعه است.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ ابراهيم رضايي بابادي در دهمين جشنواره کشوري قرآن و عترت دانشگاه علمي کاربردي که در تالار بعثت شهر کرمانشاه برگزار شد، طي سخناني خواستار گسترش و ترويج فرهنگ قرآني در جامعه شد.
وي در ابتداي سخنان خود با تجليل از نقش موثر دانشجويان در کشور اظهار داشت: دانشجويان همواره به عنوان موتور متحرکه جريان هاي سياسي و انقلاب در کشور مطرح بودند و در سال هاي پيروزي انقلاب، دفاع مقدس و همچنين تثبيت نظام جمهوري اسلامي نقش ويژه اي ايفا کردند که بايد از تلاش هاي دانشجويان تقدير داشته باشيم.
استاندار کرمانشاه در ادامه با ابراز خوشحالي از حضور در جمع قاريان دانشگاه علمي کاربردي گفت: حضور در اين جمع ارزشمند را باعث افتخار مي دانم و بايد همواره به اين سمت و سو حرکت کنيم که زمينه را براي گسترش تعاليم قرآني و برنامه هاي فرهنگي در استان فراهم سازيم زيرا اين مهم نياز اصلي جامعه است.
رضايي با مقايسه اقدامات و برنامه هاي فرهنگي و قرآني در پيش و بعد از انقلاب اسلامي تصريح کرد: خوشبختانه پس از پيروزي انقلاب اسلامي اقدامات موثري در راستاي گسترش و تثبيت ارزش هاي اسلامي صورت گرفت و در دانشگاه ها نيز اين برنامه ها مورد توجه قرار گرفت و همه بايد تلاش کنيم که تعاليم قرآني و ارزش هاي اسلامي بيش از پيش ترويج و گسترش يابد.
وي با تاکيد بر توجه ويژه به برگزاري جلسات تفسير قرآن و نهج البلاغه در مساجد گفت: مسئولين و دستگاه هاي اجرايي ذيربط بايد نهايت اهتمام و تلاش خود را در اين راستا بکار گيرند و از مسئولين انتظار داريم که با حساسيت بيشتري به دنبال گسترش ارزش هاي اسلامي در جامعه باشند زيرا هدف انقلاب بر پايه تثبيت ارزش هاي اسلامي و اجرا شدن دستورات اسلامي بنا شده است.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اثرات ارزشمند تعاليم قرآني در گسترش فرهنگ ايثار خاطر نشان ساخت: اگر جوانان و مردم ما در طول 8 سال دفاع مقدس با شور و اشتياق به جبهه ها رهسپار مي شدند به جهت تعاليم اثربخش قرآني بود و جوانان با توسل به اين تعاليم قادر به گسترش فرهنگ ايثار شدند لذا بايد تلاش کنيم تا اين فرهنگ همچنان در جامعه پويا باقي بماند.
وي در پايان گفت: نياز کشور روز به روز به تعاليم قرآني افزايش پيدا مي کند لذا وظيفه داريم با حساسيت بيشتري به دنبال روش هاي نوين و علمي در راستاي گسترش اين تعاليم ارزشمند باشيم، زيرا معنويت است که زمينه هاي تعالي و ترقي کشور را فراهم مي سازد.

هدف دانشگاه تقويت روحيه شهامت

در ابتداي اين مراسم نيز رئيس دانشگاه علمي کاربردي استان گفت: يکي از ماموريت هاي دانشگاه علمي کاربردي تقويت روحيه شهامت و اعتماد به نفس دانشجويان و مدرسان و همچنين ترويج فرهنگ قرآني است.
دکتر بيژن عباسي خزايي افزود: برگزاري جشنواره هاي قرآن و عترت توسط اين دانشگاه در راستاي گسترش تعاليم قرآني است و امروز شاهد برگزاري دهمين جشنواره قرآن و عترت در استان کرمانشاه هستيم.
به گفته وي 121 برگزيده از سراسر کشور در شش بخش شفاهي، کتبي، پژوهشي و... در اين جشنواره حضور دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن