تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 2 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799957849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري جشن باشكوه زيرسايه خورشيد در يزد/ حضور 25هزار نفر مهمان بر خوان كرم علي‌بن موسي‌الرضا(ع)


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد
برگزاري جشن باشكوه زيرسايه خورشيد در يزد/ حضور 25هزار نفر مهمان بر خوان كرم علي‌بن موسي‌الرضا(ع)
يزد - خبرگزاري مهر: جشن بزرگ زير سايه خورشيد با حضور 25 هزار نفر بر خوان كرم علي بن موسي الرضا(ع) در آستان مقدس امامزاده سيد جعفر(ع) يزد برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنج شنبه همزمان با 31 استان كشور و 10 كشور جهان، جشن بزرگ زير سايه خورشيد با حضور خيل عاشقان اهل بيت(ع) به ويژه امام مهرباني ها، امام رضا(ع) برگزار شد. اين مراسم با حضور خادمان حرم رضوي و قشرهاي مختلف مردم و مسئولان استان يزد در امامزاده سيد جعفر (ع) برگزار شد و بزرگترين جشن در تاريخ استان يزد بود به نحوي كه بيش از 25 هزار نفر در آن شركت كردند. قرائت زيارت خاصه امام رضا (ع) و برگزاري مراسم نقاره زني توسط خادمان رضوي،‌ حال و هواي ويژه اي بر اين جشن حاكم كرده بود.

ابوشريف نماينده جهاد اسلامي فلسطين و خانواده حجت الاسلام وافي، خانواده يزدي كه پرجمعيت ترين خانواده ايراني لقب گرفته است نيز در اين جشن حضور داشتند. استقبال بي نظير مردم از جشن‌هاي زير سايه خورشيد در همه استانها مسئول هيئت انصار ولايت يزد به عنوان مجري برگزاري اين جشن در اين مراسم اظهار داشت: اين هفتمين جشنواره زير سايه خورشيد است كه در استان يزد برگزار مي شود و اين جشن هر سال با شكوهتر از سال گذشته برگزار شده و امسال جمعيت شركت كننده در اين جشن فراتر از حد تصور بود. حجت الاسلام مهدي مهدوي نژاد با بيان ا ينكه اين جشنواره در 31 استان كشور و به طور همزمان در 10 كشور از كشورهاي اسلامي برگزار مي شود، عنوان كرد: در همه استانها و كشورها استقبال فوق العاده اي از اين جشن شده كه اين نشان از ارادت مردم به اهل بيت پيامبر (ص) دارد.

وي با اشاره به اينكه خدام رضوي از 11 شهريورماه به استان يزد سفر كردند و ويژه برنامه هاي جشنواره زير سايه خورشيد از آن زمان آغاز شد، عنوان كرد: اين خادمان به چهار شهرستان استان يزد سفر كردند و در 16 مسجد در ويژه برنامه ها، حضور يافتند. برنامه هاي خادمان رضوي در يزد مهدوي نژاد، توزيع بسته هاي تبركي ميان بيماران چهار بيمارستان، حضور در مهدكودكها، ادارات، ديدار با ائمه جمعه و طلاب حوزه علميه يزد، حضور در ندامتگاه و اجراي برنامه هاي معنوي در بين زندانيان، حضور در گلزار شهدا، ديدار با جانبازان و معلولان و ... از جمله برنامه هاي اجرا شده توسط خادمان رضوي در قالب اين جشنواره بوده است. نماينده جهاد اسلامي فلسطين نيز در اين مراسم حضور در اين جشن را براي خود افتخاري بزرگ دانست و اظهار داشت: براي من حضور در جشن ميلاد امام رضا (ع) افتخار بزرگي است و از خداوند بزرگ براي همه دست اندركاران برگزاري اين جشن آرزوي صحت و سلامتي مي كنم.

ابوشريف با اشاره به موضوع مطرح شده از سوي مقام معظم رهبري در مورد كاهش نسل بيان كرد: مسلمانان از ملل طالب ازدياد نسل هستند و در لبنان 1.8 درصد، ازدياد نسل داشتيم و با وجود اينكه نوار غزه 1.5 ميليون نفر جمعيت دارد، سالانه 60 هزار كودك در اين منطقه به دنيا مي آيد. از دغدغه رهبري ايران در مورد ازدياد نسل حمايت مي كنيم وي تصريح كرد: ما نيز سخنان رهبري را حمايت مي كنيم زيرا ازدياد نسل باعث افزايش قدرت و پيشرفت جامعه اسلامي مي شود. ابوشريف در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان كرد: از زمان پيروزي انقلاب اسلامي، جمهوري اسلامي ايران تنها حامي ما در مقابل رژيم صهيونيستي نيست بلكه شريك ما در مبارزه است و در جنگ 2012 رمضان عبدالله به طور رسمي اعلام كرد كه سلاحي كه اكنون در اختياز نيروي مقاومت است، يا سلاح ايراني است يا توسط ايران در اختيار نيروي مقاومت قرار گرفته است.

وي تاكيد كرد: فرصت را مغتنم شمرده و از دولت، ملت و رهبري ايران تشكر و قدرداني مي كنم. ابوشريف در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مدفون بودن جد پيامبر اسلام در غزه عنوان كرد: محبت اهل بيت (ع) محوري است كه مي تواند مسلمين را گرد هم بياورد و با يكديگر متحد كند همانگونه كه پيامبر اسلام (ص) فرمودند: به خاطر محبتي كه به من داريد به اهل بيت من نيز محبت كنيد و اين حديث تقلين است كه در تمام مكتب اهل سنت نيز نقل شده است.










۱۳۹۳/۶/۱۴ - ۰۹:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن