تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820768383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در اينچئون امکانات خوب، نتيجه خوب مي آورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۴ب.ظ)
در اينچئون امکانات خوب، نتيجه خوب مي آورد تيم ملي تپانچه کشورمان يکي از تيم هاي حاضر در مسابقات آسيايي اينچئون خواهد بود.
​به گزارش خبرگزاري موج، احمد نجفي، سرمربي تيم ملي تپانچه کشورمان، گفت: اردو هاي تيم ملي تيراندازي از اول ماه گذشته شروع شده و براي مسابقات آسيايي اينچئون آماده مي شويم.
قبل از اين مسابقات در اسپانيا شرکت خواهيم کرد که اگر اعزام شديم تمرينات خوبي براي مسابقات آسيايي خواهد بود. اردوها را به طور منظم از اول سال برگزار کرده ايم و در دوبخش بانوان و آقايان در مسابقات آسيايي شرکت خواهيم کرد.
وي افزود متأسفانه فشنگ براي تمرين کم است و فشنگ هايي هم که وجود دارد و ساخت ايران است البته در ۵۰ متر به مشکل نمي خوريم، ولي؛ در ۲۵ متر کاملا مشکل داريم، البته قرار است که فشنگ هاي خوبي تأمين کنند. امکانات در هر اردويي حرف اول را مي زند و امکانات خوب و فشنگ خوب، نتيجه خوب هم مي آورد. فشنگ ايراني و خارجي که داريم بد نيستند، ولي؛ براي تمرين زياد هم مناسب نيستند.
نجفي در خصوص مسابقات اينچئون گفت: در آسيا رقيبان اصلي ما چين و ژاپن و کره هستند که شرايط تمريني آنها را مي دانيم، ولي؛ بازيکنان ما هيچ چيز از آنها کم ندارند، البته اگر امکانات خوب باشد مي توانيم نتيجه خوب بگيريم. ۸ نفري که اعزام مي کنيم مورد تأييد فدراسيون هستند و اگر حمايت شوند حتما روي سکو خواهيم رفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن