تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820638112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درجشنواره گل و گیاه آثار سبز شهروندان منطقه به نمایش درآمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون شهردار منطقه 9 : درجشنواره گل و گیاه آثار سبز شهروندان منطقه به نمایش درآمد خبرگزاری پانا : معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 9 از برگزاری جشنواره گل و گیاه در بوستان المهدی (عج) خبر داد و گفت: در این جشنواره شهروندان منطقه ، آثار سبز خود را به معرض نمایش و رقابت گذاشتند.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۳ شهريور ساعت 13:53



به گزارش سرویس اجتماعی پانا  ، علی اکبر کریمی پور با اعلام این خبر گفت: منطقه 9 به واسطه بافت فرسوده آن ، فضای مناسبی برای کاشت و نگهداری از گل ها و گیاهان را ندارد ، ولی ایجاد مراکز گل و گیاه توسط این شهرداری و همت کارشناسان این مراکز ، باعث مشارکت بیشتر اهالی و توسعه فضای سبز منطقه شده است.
وی افزود: 3 مرکز فعال در منطقه با ارائه خدمات متنوع و رایگان به شهروندان ، توجه آنها را به سمت کاشت و نگهداری انواع گل ها و گیاهان جلب کرده است.
کریمی پور ادامه داد: جشنواره گل و گیاه منطقه با حضور شهروندان در کلینیک گل و گیاه بوستان المهدی (عج) برگزار شد که شهروندان در آن گیاهان پرورش یافته خود را به معرض نمایش و رقابت گذاشتند.
معاون شهردار منطقه 9 با اشاره به استقبال شهروندان از این جشنواره گفت: شلوغی مرکز گل و گیاه نشان داد که علاقه مندان زیادی در سطح منطقه ، مشغول کاشت و نگهداری از گیاهان هستند و این ظرفیت مناسبی را برای این بخش از پایتخت ایجاد کرده است.
به گفته وی در این جشنواره ، شرکت کنندگان اطلاعات و دانستنی های خود را با دوستان و رقبای خود به اشتراک گذاشتند و نفرات برتر نیز معرفی شدند.
/ محمد عمرانی / 
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن