تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819780054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ويسي: مشکل ما نداشتن گلزن تمام عيار است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ويسي: مشکل ما نداشتن گلزن تمام عيار است
استقلال خوزستان با 3 امتياز در قعر جدول رده بندي حضور دارد و فردا بايد به مصاف پديده برود. ويسي پيش از اين بازي ابراز اميدوار کرد موقعيت هايشان به گل تبديل شود.

به گزارش "ورزش سه" ،ویسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با پدیده در همین خصوص گفت: امتیاز گرفتن از برای ما بسیار مهم است .تیم ما از لحاظ روحی ،روانی، جسمانی و فوتبالی آماده بازی هستیم و شرایط خوبی داریم. ما می توانیم از این بازی 3 امتیاز را بگیریم. امیدوارم بتوانیم مقابل پدیده بدشانسی های این چند بازی گذشته را فراموش کنیم.

او در ادامه گفت: یکی از مشکلات ما نبود یک گلزن تمام عیار است. به هر حال با داشته های کنونی باید از این فرصت ها استفاده کنیم. امیدوارم در این بازی موقعیت ها را گل کنیم تا هواداران و مردم خوزستان خوشحال شوند.


استقلال خوزستانعبدالله ويسي (سرمربي)ليگ برتر


1393/06/12 19:08  تعداد بازدید: 568





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن