تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802803655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمجید داورزنی از ملی‌پوشان والیبال


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تمجید داورزنی از ملی‌پوشان والیبال




رییس فدراسیون والیبال می گوید بچه های تیم ملی واقعا دارند کارهای بزرگی را انجام می دهند.





خبرآنلاین: محمد رضا داورزنی خیلی رک و پوست کنده حرف می زند و می گوید:«این پیروزی ها جواب دندان شکنی بود به خیلی ها که انتقاد می کردند چرا در آمریکا اردو زده اید.به نظرم منتقدان جوابشان را گرفتند.»رییس فدراسیون والیبال در روزهای موفقیت این تیم در لهستان،در تهران مانده و به قول خودش دارد از اینجا تیم را حمایت می کند.داورزنی که قرار است در مرحله بعدی مسابقات جهانی راهی لهستان شود یک درخواست کوچک هم از رسانه ها و صدا وسیما می کند و می گوید:«من حرفم این است که این پیروزی ها نباید برای شما عادی شود.ما کارهای بزرگی انجام داده ایم و داریم با هدف پیش می رویم.»

مگر شما به لهستان نرفته اید؟

نه مانده ام تهران و دارم از اینجا بچه ها را حمایت می کنم که آنها بتوانند کارهایشان را انجام بدهند.مرحله دوم که انجام شود حتما به لهستان می روم.باید ببینم آن طرف به چه تیم هایی می خوریم.من مرتب با کادر فنی در ارتباط هستم.البته آقای گودرزی هم همین طور.ایشان تماس گرفته اند و با بچه ها صحبت کرده اند.ما باید از اینجا حمایت کنیم.

چقدر امیدوارید که این تیم به مراحل بالاتر صعود کند؟

اول که باید بگویم ما در طول این راه به شهرام محمودی نیاز داریم.در ضمن مسابقات قهرمانی جهان چون بازی های دوره ای است شرایط خاص خودش را دارد.این بازی ها بیست روز طول می کشد و بازی به بازی شرایط فرق می کند.ایتالیا و آمریکا حریفان سرسختی بوده اند که ما شکست شان داده ایم.بازی با بلژیک و فرانسه هم سخت است اصلا معلوم نیست که بقیه تیم ها دست و پا بسته باشند.هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.ما باید مرحله به مرحله قدم برداریم تا به مرحله پایانی برسیم.

احتمال دارد که در مرحله بعد هم با همین تیم ها بازی کنیم؟

تا فینال دیگر با هیچ کدام از این تیم ها نمی کنیم.این خودش یک حسن است.البته باید یک چیز را بدانیم اینکه فقط رو به جلو حرکت کنیم.ما اگر در گروه اول شویم با تیم چهارم گروه اول که آرژانتیم هم در این گروه قرار دارد بازی می کنیم.طبیعتا در گروه اول تیم های سختی قرار دارند اما الان دیگر ایران تیمی است که همه روی آن حساب می کنند.ما یکی از قدرت های دنیا هستیم.

مثل اینکه بچه ها هم کمی گلایه کرده اند.پاداش آنها داده نشده و ...

انشالله که بتوانیم انگیزه های شان را تقویت کنیم. ما نیاز به حمایت دولت داریم.واقعا کار خیلی بزرگی کردیم و باید کارهای بزرگتری هم انجام بدهیم.من گفتم و باز هم می گویم. خیلی از کارشناسان خرده گرفتند که چرا تیم را بردید آمریکا. تیمی که چند سال در المپیک و لیگ جهانی حضور داشته بهترین حریف برای ما بود.من می گویم برگزاری این اردوها باعث می شود تا تیم ها دغدغه و نگرانی از بازی با تیم های بزرگ ندارد. ما در اردوی تدارکاتی با آمریکایی ها سود بردیم. چون ابهت تیم آمریکا که قهرمان لیگ جهانی بود برای مان شکست. این 4 بازی آمریکا را برای ما به یک تیم معمولی تبدیل کرد. این اتفاق خیلی کمک کرد که بچه ها با اعتماد به نفس و شناخت بیشتری با آمریکا بازی کنند. علی رغم اینکه شهرام را نداشتیم ، فوق العاده بودیم هم مهار کردیم و هم توپ گرفتیم و در جنگ گیم پنجم پیروز میدان شدیم.

حرف بچه ها این است که پاداش ندادند،اشکالی ندارد اما مسئولان حداقل یک پیام تبریک خشک و خالی می دادند.

ببینید بچه ها این پیروزی ها را به مردم هدیه می دهند.این در مرحله مقدماتی است. یک وقت در مرحله ای قرار میگیرید که می روید روی سکو، ولی شما هر روز دارید بازی می کنید .نمی شود که هر روز مقامات پیام بدهند.ولی من خودم دنبال این هستم که ارزش کار بچه ها کم نشود. الان داریم صحبت می کنیم که اگر تیم به جمع 8 تیم برسد ، عوامل انگیزه ای ایجاد شود. البته بچه ها برای این قول پیش نمی روند. بچه ها دردهای شان را نادیده می گیرند و کار می کنند ، این طرف هم باید مسئولین این اتفاق دیروز که یکی از بزرگترین اتفاقات تاریخ ورزش ما بوده را ببینند.

ما هم ایتالیا را بردیم و هم آمریکا را . نه در خانه ما بوده و نه در خانه حریف. این بالاترین سطح مسابقات دنیاست.حرف ما این است که همه رسانه ها و هم صدا وسیما نباید این پیروزی ها برایشان عادی شود.ما کار بسیار بزرگ و سختی را انجام دادیم.آنچه اتفاق افتاده یک رویا است،اینکه ایران در بالاترین سطح یک مسابقات گروهی به این پیروزی ها برسد. نباید عادی از کنارش عبور کرد. چطور برای فوتبال و دیگر رشته ها این قدر پاداش در نظر گرفته می شود ، برای والیبال هم باید همین قدر توجه شود.

با این شرایطی که بچه ها دارند می توان امیدوار بود که والیبال در بازی های آسیایی مدال بگیرد؟

سطح این مسابقات اصلا قابل قیاس با بازی های آسیایی نیست. الان هر مدال آسیایی کلی تعریف دارد.این قهرمانی باید چند برابر ارزش داشته باشد. ما در بازی های آسیایی برای طلا می رویم اما این سطح بازی ها قابل مقایسه با بازی های آسیایی نیست.انشاءالله اگر به مراحل بالاتر برویم حتما از مقامات عالیرتبه دولت دعوت می کنیم که  حداقل یک نفرشان بازی را از نزدیک ببیند.






تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن