تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820546313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فخرالديني: نبود خسرو کارم را سخت کرده


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فخرالديني: نبود خسرو کارم را سخت کرده
ميلاد فخرالديني بازيکن تازه وارد استقلال در اين فصل توانسته بازي هاي خوبي ارائه دهد و خودش را در ترکيب اثبات کند.

فخرالدینی در غیاب خسرو حیدری مقابل نفت مسجدسلیمان کار سخت تری دارد. او پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان به "ورزش سه" گفت:

گرمای اهواز کلافه مان کرد

متاسفانه هوای مسجدسلیمان خیلی گرم است اما ما برای برد رفتیم در همین چند ساعتی که به اهواز رسیدیم واقعا از گرما کلافه شدیم. در حال حاضر شرایط خیلی خوبی داریم، استقلال در این چند هفته گذشته نتایج خوبی گرفته و توانستیم خودمان را در صدرجدول اثبات کنیم. ما روز به روز بهتر می‌ شویم و باید جایگاهمان را حفظ کنیم. استقلال تیم بزرگی است و ما برای قهرمانی در هر بازی می‌ جنگیم.

جو مسجدسلیمان سنگین است

نفت مسجدسلیمان خیلی خوب فوتبال بازی می‌ کند اما هنوز نتوانستند امتیازات لازم را بگیرند ما گول جایگاه نفت را نمی‌ خوریم چون بازیکنان این تیم خیلی انگیزه دارند باید قبول کنیم جو مسجدسلیمان خیلی سنگین است و بازی کردن در این تیم سخت است. سال گذشته با تراکتور در مسجدسلیمان بازی کردم و واقعا شرایط سخت بازی در مسجدسلیمان را درک می‌ کنم و به بچه های تیم هم گفتم.

غیبت خسرو به ضرر ماست

غیبت خسرو حیدری در این بازی به ضرر ما تمام می‌ شود، خسرو بازیکن خیلی بزرگی است و نبودش در زمین من را هم اذیت می‌ کند. واقعا کارم سخت شده چون او در زمین خیلی به من کمک می‌ کرد. امیدوارم در این بازی ببریم تا خسرو هم خوشحال شود.

از تراکتور شکایت نمی‌ کنم

به نظر من جریمه کردن باشگاه تراکتور کار اشتباهی بود اما من به خاطر مردم تبریز شکایت نمی‌ کنم، کار تراکتوری ها غیرحرفه ای بود و هیچ کس از این جریمه سر درنیاورد. ما نتایج ضعیفی نگرفتیم و توانستیم بعد از حدود 50 سال برای تبریز قهرمانی بیاوریم، در لیگ هم ششم شدیم، حتما آقای نظمی می‌ خواست در یک سال 2 قهرمانی بیاوریم که واقعا عجیب است. متاسفانه قدردان زحمات بچه های تیم نبودند اما من به خاطر مردم تبریز برای تراکتور آرزوی موفقیت می‌ کنم.

کی‌روش باید خودش در آسیا ثابت کند

کی‌روش مربی کاربلدی است اما او اگر می‌ خواهد توانایی هایش را ثابت کند باید با این تیم قهرمان آسیا شود و نتیجه بگیرد. در صورتی که کی‌روش نماند مربی ایرانی می‌ تواند جایگزین خوبی باشد. ما مربیان خوبی داریم که می‌ توانند هدایت تیم‌ملی‌ را برعهده بگیرند و هیچ کمبودی ندارند. من دوست دارم مربی ایرانی سرمربی تیم‌ملی‌ شود چون مربی داخلی بیشتر به لیگ توجه می‌ کند نه اینکه بازیکنان را از لیگ فلان کشور اروپایی به تیم‌ملی‌ دعوت کند. حداقل زحمات بازیکنان در لیگ دیده می‌ شود.

اول 3 امتیاز بعد 3 گل

ما نمی‌ توانیم در لیگ به تمام تیم ها سه، چهار گل بزنیم چون رفته رفته شرایط سخت تر می‌ شود و ما اول به فکر 3 امتیاز هستیم تا اینکه بخواهیم سه، چهار تا گل بزنیم.


ميلاد شيخ فخرالدينياستقلال تهران


1393/06/12 15:59  تعداد بازدید: 1,000





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن