تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816594514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضع‌گیری‌ها درباره سرعت اینترنت برخورد سیاسی است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: موضع‌گیری‌ها درباره سرعت اینترنت برخورد سیاسی است
محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بعضی از موضع گیری ها در باره سرعت اینترنت برخوردی سیاسی است.
آفتاب- سرویس سیاسی: محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم  در گفت‌وگو با «آفتاب» درباره «موضعگیری روحانیون و سیاست مدارها درباره پهنای باند اینترنت و تکنولوژی های ارتباطی» گفت: عده ای معتقد هستند که باید اینترنت و تکنولوژی ارتباطی را بهداشتی کرده و بعد استفاده کنند. در حالی که هر چیزی بهداشتی ممکن است موارد غیر بهداشتی هم داشته باشد. سوالی که دارم این است که چرا این افراد به عملکرد صدا و سیما با این حساسیت توجه نمی‌کنند.




وی ادامه داد: آنهایی که غدغه دین دارند باید توجه داشته باشند که آنجایی که در صدا و سیما از دین اسلام صحبت می شود هم تحریف دین صورت می گیرد و هم اخبار خلاف واقع منتشر می شود. چرا این آقایان نمی خواهند این حوزه را بهداشتی کنند؟


این استاد دانشکده مفید قم افزود: از هر تکنولوژی هم سوء استفاده صورت می گیرد وهم حسن استفاده. در 100 سال گذشته در مقابل وروود برق، مخابرات، تلویزیون، رادیو، ویدئوو... مقاومت می شد. این موضع گیری بدون هیچ مبنایی بود. وقتی حسن رشدیه برای اولین بار در تبریز مدرسه به سبک جدید ایجاد کرد در تاریخ امده که عده ای تخته سیاه و قلم را شکستند. معمولا در ورود تکنولوژی عده ایی  این فناوری را یا به دلیل اعتقاد خود و یا به دلیل اینکه بخواهند اظهار وجود کنند حلال و حرام اعلام می کنند. حالا الان هم نوبت اینترنت رسیده است.


فاضل میبدی در ادامه تصریح کرد: آمارها نشان می دهد که در شهر قم بیشتر از سایر جاها از اینترنت استفاده می شود. اینترنت ابزار جدی علم و توسعه و ترویج علم و از ابزار ضروری زندگی است. این فناوری تاثیر مثبتی در روند توسعه علم بنیاد کشور دارد. شاید چند جوان هم از این تکنولوژی سوء استفاده کنند.آیا این جایز ایست که در کارخانه ای را به دلیل خرابی چند محصول تعطیل کرد و یا اینکه باید مشکلات را اصلاح کرد.


وی با بیان اینکه درحال حاضر استفاده از اینترنت در کشور بسیار مشکل است،گفت: این انترنت سرعت ندارد. خیلی از سایت ها فیلتر شده است.
 
این روحانی اصلاح طلب درباره برخورد سیاسیون و مجلس با وزیر ارتباطات به دلیل افزایش پهنای باند می گوید: این برخوردها بیشتر سیاسی است. کشور ما مهد دین و تمدن، فلسفه و فکر است. این برخوردها توهین به تفکر ایرانی است. آب را از چشمه بستن به دلیل آلوده بودن مسیر برای عبور آب درست نیست. من فکر می کنم که درباره تفکیک جنسیتی هم برخوردها سیاسی بود. آیا واقعا امکان پذیر هست که مرد رد یک اتاق و زن در اتاق دیگر در محل کار بنشیند. افراد سیاسی بعضی از حربه ها را برای روبرویی با رقیب سیاسی خود انجام می دهند.



مطالب مرتبط
دلواپسان سرعت اینترنت، وزیر را استیضاح می کنند!
پاسخ وزیر ارتباطات به دلواپسان ارائه اینترنت پرسرعت


تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن