تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821074793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چندين پروژه‌ توليدي و عمراني در مشکين‌شهر افتتاح و کلنگ زني شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ شهريور ۱۳۹۳ (۹:۳۷ق.ظ)
با حضور استاندار اردبيل؛ چندين پروژه‌ توليدي و عمراني در مشکين‌شهر افتتاح و کلنگ زني شد خدابخش گفت: کشت زعفران و پسته در اين شهرستان مي‌تواند نقش مؤثري در رونق اقتصادي منطقه داشته باشد و ما بايد تا مي‌توانيم از اين کار حمايت کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، خدابخش، استاندار اردبيل، با حضور در مشکين ‌شهر علاوه بر ديدار با صاحبان واحد‌هاي توليدي مشکل‌دار چندين طرح توليدي و عمراني در اين شهرستان را افتتاح و کلنگ‌زني کرد.
وي در اين برنامه ها بيان کرد: امروز در بخش ارشق اين شهرستان واحد توليد پوشاک با اعتباري بالغ بر 4 ميليارد تومان و با اشتغال‌زايي مستقيم براي150 نفر کلنگ‌زني شد که اميدواريم با همت مسوولان در سريع‌ترين زمان ممکن تکميل و آماده افتتاح شود.
استاندار اردبيل اظهار کرد: سبلان يکي از نعمت هاي عظيم خداوند است و ما بايد از اين ظرفيت خدادادي به نحوه احسن استفاده کنيم؛ چرا که معتقديم منطقه سبلان ظرفيت تبديل شدن به دهکده توريستي، سلامت، ورزش و دانش را دارد و ما از اين طريق مي‌توانيم به درآمد برسيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به کشت زعفران و پسته در مشکين ‌شهر تصريح کرد: کشت زعفران و پسته در اين شهرستان مي‌تواند نقش مؤثري در رونق اقتصادي منطقه داشته باشد و ما بايد تا مي‌توانيم از اين کار حمايت کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن