تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820339039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک هاي اطلاعاتي؛ اصلي ترين سرمايه شرکت پست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۰:۳۴ق.ظ)
مديرعامل شرکت پست: بانک هاي اطلاعاتي؛ اصلي ترين سرمايه شرکت پست مهري، رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت پست بانک هاي اطلاعاتي و کد پستي را به منزله يک سرمايه ملي برشمرد که مي تواند نقش موثري در پيشبرد اهداف ملي ايفا نمايد.
به گزارش خبرگزاري موج، در نشستي که با مديريت و کارکنان حوزه جغرافيايي و کدگذاري پستي داشت اين حوزه را از بخش هاي مهم شبکه دانست و بر اهميت و حساسيت جايگاه آن براي شرکت و کشور تاکيد کرد.
در اين نشست که نجاري، عضو هيات مديره، نصيري، معاون برنامه ريزي و توسعه مديرعامل و ترابي، مديرکل روابط عمومي نيز حضور داشتند مديرعامل بانک هاي اطلاعاتي و کدپستي را يک سرمايه ملي خواند که مي تواند مي تواند نقش موثري در پيشبرد اهداف ملي ايفا نمايد.
وي ايجاد نگاه ملي به اين بخش و استفاده بهينه از اين سرمايه ارزشمند را ضروري برشمرد و خاطرنشان کرد: بانک هاي اطلاعاتي مي تواند محور بسياري از خدمات ملي باشد و افزايش رفاه ملي و امنيت اجتماعي و به تبع آن رضايت ذي نفعان را به طور چشمگيري موجب گردد.
مهري با بيان اين که نظارت و دقت، لازمه بهنگام سازي بانک هاي اطلاعاتي مي باشد افزود: صحت اطلاعات و راستي آزمايي بايد در دستور کار اداره کدگذاري قرار گرفته و با جديت دنبال شود.
وي در ادامه سخنانش با اشاره به بحران هاي شرکت پست در سال گذشته بيان داشت: موضوع هويت، وضعيت حقوقي، اساسنامه شرکت، شرايط مالي و بدهي هاي کلان از جمله چالش هايي بود که با آن روبرو بوديم.
مهري همچنين به تشريح وضعيت موجود و اقدامات و فعاليت هاي صورت گرفته چند ماه اخير پرداخت.
مديرعامل با بيان اين که بازيابي و احياي نقش پست از منظر اجتماعي در دستور کار شرکت قرار گرفت مشارکت موثر پست در طرح هدفمندي يارانه اي را فرصت مناسبي براي اثبات جايگاه اجتماعي پست در جامعه برشمرد.
وي به گسترش ارتباطات بين المللي و امضاي اسناد پستي با ساير کشورها از سوي مقامات عالي رتبه کشور،حضور بشارحسين، دبيرکل اتحاديه پستي جهاني و وزير ارتباطات کشور قطر در ايران،امضاي تفاهم نامه تحقق دولت الکترونيک با استانداران مختلف و نگاه ويژه به تفاهم نامه توسعه زيرساخت هاي استان از طريق پست در اطلاعات مکاني (GNAF) و همچنين امضاي تفاهم نامه همکاري هاي مشترک و استفاده از خدمات پستي و ارايه خدمات نيابتي مورد نياز سازمان ها، برگزاري نشست هاي مشترک با مجلس و دولت درخصوص وضعيت حقوقي و اثبات نقش و جايگاه پست، انعقاد تفاهم نامه همکاري مشترک با سازمان ها ، نهادها و بانک هاي مختلف اشاره کرد.
رييس هيات مديره همچنين تغيير نگرش به پست را ضروري دانست و ادامه داد: پست در صورتي مي تواند نقش اصلي خود را در مجلس و دولت احيا کند که براي خود ماموريت هاي جديدي را بر اساس نيازهاي روز جامعه تعريف نمايد.
تمرکز مجموعه هاي پست ديگر موضوعي بود که مهري در اين نشست به آن پرداخت.
وي افزود: پراکندگي واحدهاي ستادي مي بايست اصلاح و متمرکزسازي صورت گرفته چرا که تمرکز مجموعه ها مي تواند به مديريت مناسب، افزايش بهره وري و کارآمدي و کاهش هزينه ها بيانجامد.
مهري همچنين خواستار استفاده از توان بخش علمي و دانشگاهي در حوزه هاي تخصصي پست کشور شد.
مدير عامل در پايان با اشاره به اين که تغييرات خوبي در شبکه صورت گرفته و آن را حاصل تلاش و جديت تمامي همکاران دانست اظهار اميدواري کرد: با همت و تلاش بيش از پيش مجموعه و حمايت هاي مسئولين بتوانيم وضعيت شبکه را به ثبات برسانيم.
خاطرنشان مي سازد طلاکوب مديرکل جغرافيايي و کدگذاري پستي کشور نيز گزارشي از عملکرد حوزه مربوطه ارايه کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن