تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 5 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802035270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نواب نصیرشلال: خیلی بی‌انگیزه‌ام |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نواب نصیرشلال: خیلی بی‌انگیزه‌ام
کد خبر: ۴۳۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵ - 02 September 2014


نایب قهرمان المپیک لندن می‌گوید با قاطعیت نمی‌تواند در مورد نتیجه‌گیری در بازی‌های آسیایی حرف بزند چرا که وضعیتش از لحاظ روحی و جسمی اصلا خوب نیست.


به گزارش ایسنا، نواب نصیرشلال درباره عملکرد خود در رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری، اظهار کرد: در رکوردگیری از لحاظ جسمی و روحی اصلا خوب نبودم یک مقدار مشکل شخصی دارم که باعث شده فکرم مشغول شود. از طرفی آسیب دیدگی‌ هم داشتم. در یک دوره‌ای در حال بهبود بودم، ولی کامل خوب نیستم امیدوارم در این مدت بتوانم خودم را جمع و جور کنم شاید بتوانم در روز مسابقه یا عملکرد خوب داشته باشم.


وی ادامه داد: به طور قاطع نمی‌توانم در مورد نتیجه‌گیری حرف بزنم، زیرا وضعیتم اصلا خوب نیست و از لحاظ روحی خیلی بی انگیزه‌ام.


نصیرشلال در پاسخ به این پرسش که بی انگیزگی مربوط به پرداخت نشدن پاداش‌ها می‌شود ؟ گفت: پاداش یک بخشی از آن است. آن چیزی که قرار بود وزارت ورزش و جوانان بدهد هنوز به دستمان نرسیده، البته قرار است پرداخت شود اما برای من یک مقدار مشکل داشت فدراسیون در مورد آن یک کمی کم کاری کرد با این حال خودم پیگیر آن هستم. ولی در کل شرایطم خیلی مناسب نیست سعی می‌کنم بهترین عملکردم را در روز مسابقه ارائه دهم تا نتیجه‌ خوبی از آن به دست آید.


نایب قهرمان المپیک درباره این که در بازی‌های آسیایی توقع کسب مدال از او وجود دارد، نیز گفت: مسئولان باید برای مدالی که می‌خواهند انگیزه دهند به عنوان مثال من یک کاری در وزارت ورزش و جوانان داشتم، سه، چهار ماه دنبال آن دویدم اما هیچ نتیجه‌ای نداشت. آقای سجادی بدترین دستورهایی که می‌شد را روی نامه من می‌داد تا این که آقای هاشمی ، رییس کمیته ملی المپیک پیگیری کرد و گرشاسبی نیز واسطه با وزیر شد و قرار است ان‌شاءالله کار من نیز به نتیجه‌ برسد.


نصیر شلال در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که در صورت نتیجه‌ گرفتن در بازی‌های آسیایی عملکرد خود را در مسابقات جهانی جبران خواهد کرد؟ گفت: سعی می‌کنم پرونده‌ بازی‌های آسیایی خوب ببندم، چون شاید در مسابقات جهانی شرکت نکنم، زیرا خیلی بی انگیزه‌ام و این که آسیب دیدگی‌هایم نیز زیاد است فکر می‌کنم نیاز به استراحت دارم و حال این استراحت با برگشت باشد یا بدون برگشت نمی‌دانم.


وی درباره این که فکر نمی‌کند در سال گذشته به اندازه کافی استراحت کرده است نیز بیان کرد: استراحت سال گذشته زیاد بود و استراحت یک سال و نیم تقریبا می‌تواند پنج برابر تاثیر منفی بگذارد، زیرا ورزشکار از شرایط مسابقه درو است و بدن نیز افت پیدا می‌کند و تا بدن بخواهد به حالت عادی برگردد دو سال و نیم زمان می‌خواهد. بنابراین منظور من استراحت سه، چهار ماهه بود که بتوان با شش – هفت ماه تمرین به شرایط ایده‌آل برگشت.


وی در پایان گفت: از مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان تشکر می‌کنم از نزدیک رقابت سعی می‌کند به من روحیه دهد و به نوعی من را جمع و جور کند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن