تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819704069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاست اقتصاد مقاومتی در سال ۹۳ وارد فاز عملیاتی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جهانگیری در جمع خبرنگاران؛
سیاست اقتصاد مقاومتی در سال ۹۳ وارد فاز عملیاتی می‌شود
معاون اول رئیس جمهور گفت: سیاست اقتصاد مقاومتی در سال ۹۳ وارد فاز عملیاتی خواهد شد.


به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ اسحاق جهانگیری در حاشیه نشست استانداران سراسر کشور که صبح امروز در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: استانداران نمایندگان دولت در استان‌ها هستند. مسائلی همچون پیشرفت اقتصادی، مسائل سیاسی، امنیتی و کل مسائلی که دولت در مرکز دارد، استانداری با مدیرانش در استان دارند.  
 
وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از استانداران مبنی بر اینکه استانداران رئیس جمهورهای کوچک کشور هستند افزود: هرچند وقت یکبار جلسه‌ای در تهران با حضور استانداران برگزار می‌شود. در این نشست برنامه‌ها و سیاست‌های دولت به طور مشخص به استانداران ارائه می‌شود و در جریان سیاست‌های دولت قرار می‌گیرد.  
 
جهانگیری خروج تورمی و خروج از رکود را از مهم‌ترین موضوعات دستور کار دولت دانست و بیان داشت: ۱۷۷ سیاست برای این کار اتخاذ شده است که بخشی از آن نیاز به مصوبه مجلس دارد که فرستاده شده و بخشی هم مصوبه دولت بوده که آن را در اختیار دستگاه‌ها قرار داده و ابلاغ کرده‌ایم و در مجموع ۱۷۷ سیاست به ما کمک می‌کند که کشور از رکود خارج شود.  
 
معاون اول رئیس جمهور با اعلام اینکه سیاست اقتصاد مقاومتی در سال ۹۳ وارد فاز عملیاتی می‌شود، گفت: ما هم اکنون در جلسات شورای اقتصاد به اهداف و بندهایی از این سیاست در حوزه عملیات اجرایی مواردی را به تصویب رسانده‌ایم، از هفته آینده نیز این جلسه هر هفته برگزار خواهد شد تا برنامه‌های عملیاتی دیگر را تصویب کنیم.  
 
وی افزود: این اولین بار است که یک سیاست کلی ابلاغ می‌شود و دولت اینگونه با هدفگذاری و برنامه عملیاتی در راستای اجرایی کردن آن گام بر می‌دارد، البته برخی از بندهای سیاست اقتصاد مقاومتی همچون اقتصاد دانش بنیان و بهره وری برنامه‌های بلندمدت دارد که زمانبر خواهد بود. 

خبر در حال تکمیل است ...







تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن