تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820290494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکان هر نوع فعالیت بازآفرینی در همدان وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار همدان در دیدار با معاون وزیر راه: امکان هر نوع فعالیت بازآفرینی در همدان وجود دارد خبرگزاری پانا: استاندار همدان در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی امکان انجام هر نوع فعالیت بازآفرینی دارای طرح علمی و مناسب در همدان را فراهم دانست.
۱۳۹۳ يکشنبه ۹ شهريور ساعت 12:43



به گزارش خبرگزاری پانا، محمد ناصر نیکبخت، در دیدار با محمد سعید ایزدی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران که در استانداری انجام شد، گفت: بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهری در محله‌های کبابیان، حاجی و کلپا به عنوان الگو در دست مطالعه است و انجام خواهد شد. وی افزود: هدف از این بازآفرینی حفظ هویت تاریخی و هنری محلات با در نظر گرفتن سیما و منظر شهری مناسب و ارتباط محله با شریان‌های اصلی و محلات همجوار و در نهایت ارتقا سطح کیفیت زندگی شهروندان است. استاندار اضافه کرد: شرح خدماتی که در طرح بازآفرینی به مردم ارائه می شود باید به آنها گفته شده و اطلاع رسانی شود زیرا مردم وقتی از میزان خدمات آگاه شوند، با اقدامات همراه می شوند و در کارها مشارکت می کنند. نیکبخت تصریح کرد: طرح بازآفرینی در 51 محله همدان اجرا شود و مطالعه منوط به 3 محله نشود در کنار این، طرح مناسبی برای بازار همدان که به لحاظ تاریخی و فرهنگی و اجتماعی اهمیت بسیاری دارد، آماده و اجرا شود. وی با بیان توانمندی ها و استعدادهای همدان در حوزه های گوناگون بوی‍ژه حوزه فرهنگی و گردشگری ، خاطر نشان کرد، همدان مطالبات بسیاری دارد و استحقاق و استعداد بسیاری برای پیشرفت و توسعه را داراست. استاندار با یادآوری فضای وحدت، همدلی و همکاری در استان بین نهادهای مختلف، اظهار داشت: به لطف خداوند و همت مردم امروز همه دوست دارند همدان، آبادتر، توسعه یافته تر و برخوردار از رونق اقتصادی باشد و مشارکت سرمایه گذاران در اقتصاد استان و استقبال مردم به خوبی این موضوع را نشان می دهد. نیکبخت با بیان اینکه همدان اولین شهر جهان است، ادامه داد: جایگاه کنونی همدان، آنی نیست که باید باشد و این جایگاه با گذشته همدان همخوانی ندارد. وی با تقدیر از معاون وزیر راه در موضوع بازآفرینی شهر همدان افزود: مجموعه فعلی شهرداری در ارتباط با توسعه و آبادانی  شهر برنامه های خوبی دارند و باید برنامه های علمی مانند بازآفرینی ادامه داده شود زیرا فعالیتی علمی است و نتیجه آن برای شهر و شهروندان خواهد بود. معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران نیز در این دیدار آمادگی وزارت راه و شهرسازی را برای حضور بیشتر در طرح های بازآفرینی شهر همدان اعلام کرد. سعید ایزدی با درخواست از شهرداری برای اجرای طرح محرم تا محرم، گفت: این طرح می تواند، آغازگر هویت بخشی به محلات همدان باشد. وی بازار همدان را به لحاظ تاریخی و فرهنگی بسیار با اهمیت دانست و افزود: شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در زمینه سکونتگاه های غیر رسمی، عرصه های تاریخی و بافتهای فرسوده متعهد است که بنا بر این تعهد در موضوع بازآفرینی بازار، حاضر خواهیم بود. وی در این جلسه که معاون عمرانی استاندار نیز حضور داشت با اختصاص مبلغ فروش زمینی مناسب در همدان برای انجام کار مطالعاتی و تهیه پلان مدیریتی برای ترمیم بازار همدان موافقت کرد.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن