تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816346264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مورينيو: 6گل دليلي براي ناراحتي نمي‌گذارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مورينيو: 6گل دليلي براي ناراحتي نمي‌گذارد
سرمربي چلسي از بازيکنانش پس از پيروزي 6 بر 3 برابر اورتون تمجيد کرد. او همچنين به انتقاد از بازيکنان اورتون پرداخت و گفت: بازيکنان اورتون سعي در تحريک کاستا داشتند.

چلسی در هفته‌ سوم لیگ برتر در ورزشگاه گودیسون پارک برابر اورتون جشنواره گل به راه انداخت و توانست با نتیجه‌ 6 بر 3 به برتری برسد.

به نقل از ایسنا، ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی پس از پیروزی تیمش برابر اورتون به تمجید از بازیکنانش پرداخت و گفت: درست است که 6 گل به ثمر رساندیم اما نباید فراموش کنیم که 3 بار دروازه‌ ما باز شد و به همین خاطر ناراحتم و دوست دارم بازیکنانم همان طور که در حمله خیلی خوب و مقتدر ظاهر می‌شوند در دفاع نیز بی نقص باشند. به نظر من اگر نمک و فلفل فوتبال گل‌هایی باشد که به ثمر می‌رسد پس دیدن 9 گل در یک بازی خیلی خوب توانسته به فوتبال امشب رنگ و رو بدهد. امشب نمایشی را شاهد بودیم که هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند و تلاش زیادی کردند تا سه امتیا‌ز را کسب کنند. خو‌شبختا‌نه این تیم من بود که توانست از فرصت خود به بهترین نحو استفاده کند و پیروز از میدان خارج شود. می‌دانستم اورتون در حمله تیم خوب و سازماندهی است، اما فکرش را نمی‌کردم بتواند 3 بار دروازه‌مان را باز کند. متاسفانه در خط دفاع اشتباه‌هایی داشتیم که باعث شد حریف از آنها به خوبی استفاده کند و به گل برسد، اما در خط حمله بسیار خوب و بی‌نقص ظاهر شدیم. ضدحملات بسیار خوبی داشتیم و توانستیم از فرصت‌هایمان گل بسازیم. بازی در ورزشگاه گودیسون پارک برابر اورتون اصلا آسان نیست. خوشحالم که با 3 امتیا‌ز این ورزشگاه را ترک می‌کنیم. وقتی به اینجا می‌آیی و تیمت 6 گل به ثمر می‌رساند دلیلی برای ناراحتی نداری.

سرمربی آبی پوشان لندن ادامه داد: فرق تیم‌های چلسی و اورتون سبک بازی دو تیم است. این بازی نشان داد که هر چقدر ما خوب باشیم نقاط ضعفی داریم. ما 3 گل در این دیدار دریافت کردیم و باید در بازی‌های آینده روی این موضوع کار کنیم تا چنین اشتباه‌هایی تکرار نشود چرا که حریف 3 فرصت گل زدن داشت و به آنها هم رسید.

دیگو کاستا ، مهاجم اسپانیایی چلسی شب گذشته 2 بار برای تیمش گلزنی کرد، ولی در دقایق مختلف مسابقه با بازیکنان حریف درگیر شد و این درگیری‌ها حتی چند بار منجر به قطع شدن بازی شد. سرمربی چلسی درباره برخورد بازیکنان اورتون با دیگو کاستا، گفت: تنها چیزی که از این بازی دوست نداشتم غیر از اشتباه‌های دفاعی که داشتیم برخورد بازیکنان اورتون با کاستا بود. آنها می‌خواستند کاستا را تحریک کنند. فکر نمی‌کنم این فوتبال انگلیسی باشد. تیم اورتون همیشه به دنبال این بوده که فوتبال پاک و زیبایی را به نمایش بگذارد، از مربی گرفته تا سبک بازی. اما تحریک کردن بازیکن را در این دیدار از سوی بازیکنان اورتون شاهد بودیم. ما برای فوتبال به اینجا آمده بودیم نه چیز دیگر. کاستا شاید این فصل بهترین بازیکن لیگ برتر باشد و من صحبتی در این باره ندارم، اما این که بخواهیم برای او چالش ایجاد کنیم و او را در زمین مسابقه تحریک کنیم چیز جالبی نیست.

چلسی که فرناندو تورس اسپانیایی را به میلان داد با لویک رمی، مهاجم کوئینز پارک رنجرز که فصل گذشته به صورت قرضی در نیوکاسل بازی می‌کرد به توافق نهایی رسیده و تنها جزئیات قرارداد باقی مانده تا رمی به چلسی بپیوندد.

مورینیو در پایان درباره جذب رمی گفت: تا وقتی رمی 100 درصد بازیکن من نباشد درباره آن اظهار نظری نمی‌کنم. الان می‌روم پیامک‌های گوشی‌ام را چک می‌کنم و اگر به من گفته بودند که رمی و چلسی کارشان به توافق نهایی رسیده فردا در این‌باره با شما صحبت می‌کنم.

دیگو کاستا اسپانیایی شب گذشته چهارمین گلش را در سومین بازی برای چلسی به ثمر رساند، این در حالی بود که فرناندو تورس 39 بازی طول کشید تا بتواند 4 گل برای چلسی به ثمر برساند.

جان تری، کاپیتان چلسی با تمجید از دیگو کاستا، گفت: کاستا همان بازیکنی است که چلسی مدت‌ها به دنبال آن بود. در لیگ قهرمانان برابر او به میدان رفتم. همان موقع فهمیدم که او چه بازیکن با ارزشی است. خوشحالم که او توانسته کیفیتش را در بازی‌های این فصل از لیگ برتر نشان دهد.

چلسی 2 هفته‌ دیگر باید در هفته‌ چهارم لیگ برتر به مصاف سوانزی برود و سپس در هفته‌ پنجم برابر منچسترسیتی بایستد.


ژوزه مورينيو (سرمربي )چلسي


1393/06/09 09:32  تعداد بازدید: 3,869





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن