تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821106909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی غزه برای ما مایه افتخار و خوشحالی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در استان کردستان: پیروزی غزه برای ما مایه افتخار و خوشحالی است خبرگزاری پانا: حجت الاسلام شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:پیروزی برای ما مایه افتخار و خوشحالی است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۹ شهريور ساعت 09:00



به گزارش خبرگزاری پانا،حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی در چهارمین نشست شورای عالی بسیج کارمندان استان کردستان و اولین نشست مسئولین بسیج ادارات کل و سرگروههای صالحین بسیج کارمندان استان با نماینده ولی فقیه  با تیریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: با توجه به توانمندی که نظام اسلامی در جهات مختلف برای خدمت به مردم دارد انشاالله خداوند توفیق دهد این خدمات روز افزون شود چون مرم ایران لایق بهترین خدمات هستند. وی با تیریک پیروزی ملت فلسطین در جنگ اخیر با رژیم کودک کش اسرائیل عنوان داشت: خداوند در این جنگ مسلمانان را سربلند و رژیم صهیونیستی و حامیانش را خوار و ذلیل کرد و این پیروزی برای ما مایه افتخار و خوشحالی است. حجت الاسلام شاهرودی گفت: نتانیاهو در توجیه شکست ذلت بار خود در اوج سرافکندگی می گوید قدرت بزرگی همچون ایران پشت فلسطین است و ما کاری نمی توانیم بکنیم. نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: این گونه پیروزیها نعمت های بزرگی است که از سوی خدا بر ما ارزانی شده و ما باید قدردان آن باشیم. وی تصریح کرد: کشورهای امارات و عربستان برای اینکه خود را آقای منطقه عنوان کنند با انجام دادن کارهای کثیفی همچون تأمین هزینه های جنگ اسرائیل علیه غزه می خواستند حماس را که کار انقلابی می کند نابود کنند اما خدا در عوض آنان را ذلیل کرد. شاهرودی افزود: همانطور که آمریکا و کشورهای غربی نتوانستند در عراق و سوریه کاری بکنند در فلسطین هم هیچ غلطی نکرند چون ایران حامی مقاومت است و از این کشورها حمایت می کند بنابراین مستکبرین در این جنگ به ذلت نشستند و منافقین که ادعای اسلام دارند و در پشت صحنه خیانت می کنند شرمسار شدند. وی گفت: امروز دیگر آمریکا و هم پیمانانش به این نتیجه رسیده اند که نباید به ایران چپ نگاه کنند چون می دانند جای که ایران حضور دارد شکست برای آنان حتمی است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن