تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815370321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوباما: مقصر اصلی رسانه ها هستند!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



اوباما: مقصر اصلی رسانه ها هستند!
«باراک اوباما» رییس‌جمهور آمریکا روز گذشته اظهار داشت که رسانه‌های اجتماعی و اخبار شبانگاهی مسئول ایجاد حس فروپاشی جهان هستند.



به این مطلب امتیاز دهید

به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، روزنامه واشنگتن تایمز نوشت: «باراک اوباما» رییس‌جمهور آمریکا روز گذشته (جمعه) اظهار داشت که رسانه‌های اجتماعی  و اخبار شبانگاهی مسئول ایجاد حس فروپاشی جهان هستند.   واشنگتن تایمز نوشت: اوباما که در اجتماع مردمی که در کمیته ملی دموکراتیک نیویورک حضور داشتند، اظهار داشت : «دلیل این که چرا خیل عظیمی از مردم عامی دچار دردسر شده‌اند را می‌دانم.» اوباما در ادامه با دفاع از سیاست خارجی خود گفت که بحران‌های موجود در جهان قابل قیاس با چالش‌هایی که آمریکا طی جنگ سرد با آن مواجه شد، نیستند.   وی با رد نظریه بی‌نظیر بودن چالش‌های فراروی کنونی گفت : «دنیا همواره دچار بهم ریختگی بوده است و البته دلیل فعلی آن شبکه‌های اجتماعی هستند. اگر شما به اخبار شبانگاهی نگاه کنید آن طوری بیان می شود که انگار جهان در حال فروپاشی است.»   اوباما بحران‌های کنونی خاورمیانه را کوتاه مدت نام نهاد و البته پذیرفت که مشکلاتی را ایجاد کرده است. وی در ادامه به برتری آمریکا نسبت به چین به عنوان رقیب بالقوه این کشور اشاره کرد.
  501




۰۸/۰۶/۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن