تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821243917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداري از پروژه آب رساني روستايي فيروزه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ شهريور ۱۳۹۳ (۱۸:۲۲ب.ظ)
بهره برداري از پروژه آب رساني روستايي فيروزه با افتتاح پروژه آب رساني روستايي نصرآباد فيروزه كه به مناسبت هفته دولت انجام شد، كمبود آب شرب حدود ۳ هزار نفر در ۶ روستاي اين شهرستان برطرف شد.
به گزارش خبرگزاري موج، فرماندار فيروزه در آيين افتتاح اين پروژه با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، از اجراي اين طرح قدرداني كرد و گفت: يكي از اصلي ترين ارزش هاي انقلاب، رفع محروميت از روستاها است.
وي در ادامه به وضعيت بحراني آب در كشور و به ويژه استان خراسان رضوي اشاره كرد و از مردم خواست تا در مصرف بهينه آب، اهتمام بيشتري داشته باشد.
سرپرست امور آبفار فيروزه نيز گفت: با توجه تداوم خشكسالي در ساليان اخير، مردم روستاهاي تحت پوشش مجتمع آبرساني شهيد چمران در بخش طاغنكوه اين شهرستان با كمبود آب شرب مواجه شده بودند كه با افتتاح اين پروژ، كمبود آب شرب آنها برطرف شده است.
محمد امين صارمي افزود: در راستاي اجراي اين پروژه كه با افتتاح آن كمبود آب شرب حدود ۳ هزار نفر در ۶ روستاي شوراب، قره باغ، تپه جيك، نصرآباد، صمان و علي آباد برطرف شده، يك حلقه چاه حفر و تجهيز شده و يك دستگاه پمپ نيز نصب گرديده است. وي هزينه اجراي اين طرح را ۲۵۰۰ ميليون ريال ذكر كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن