تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820311638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كلاهبرداران 10 ميلياردي در دام پليس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: كلاهبرداران 10 ميلياردي در دام پليس
افرادي كه با جعل مهر و اسناد چند شركت و اداره در شهرستان آباده استان فارس، اقدام به كلاهبرداري 10 ميليارد ريالي از شهروندان كرده بودند، شناسايي و دستگير شدند.
آفتاب: به گزارش آرمان، فرمانده انتظامي شهرستان آباده در اين خصوص گفت: مأموران پليس آگاهي شهرستان از جعل اسناد و مدارك در يكي از نمايندگي هاي خودرو در شهرستان مطلع و با توجه به اهميت موضوع، شناسايي و دستگيري متهمان را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ  غلامرضا هاشمي ادامه داد: پس از هماهنگي با مقام قضايي و در بررسي هاي اوليه مشخص شد فردي با ساخت تعدادي مهر جعلي و اوراق ضمانت، با اخذ مبالغي از خريداران خودرو اقدام به جعل اسناد ، تهيه ضمانت نامه بانکي نموده و با استفاده از مدارك جعلي اقدام به دريافت معرفي نامه از ادارات و وام هاي بانكي كرده است.

وي با بيان اينكه مأموران، متهم اصلي و 4 همدست وي را شناسايي و دستگير كردند، درخصوص شگرد متهمان افزود: متهمان با تهيه ضمانت نامه جعلي و ساير مدارک، شخصي را به عنوان مشتري به نمايندگي خودرو معرفي و پس از تحويل گرفتن خودرو، مبادرت به فروش آن مي نموده اند.

سرهنگ  هاشمي ادامه داد: متهمان با دريافت 10 ميليارد ريال از متقاضيان خريد خودرو اقدام به ثبت نام 40 نفر نموده كه به نام آنها اسناد و مدارك جعلي تهيه كرده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان  آباده گفت: در بازرسي از منزل متهمان، يک دستگاه ساخت مهر ژلاتيني، 7 عدد کيس کامپيوتر ، 80 عدد مهر آماده ساخت و 7 عدد مهر مجعول کشف شد و تحقيقات بيشتر پليس در اين رابطه همچنان ادامه دارد.




تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن