تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819706673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مکاني: عدم موفقيتمان در قم خرافات است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مکاني: عدم موفقيتمان در قم خرافات است
امکان دارد سوشا مکاني در بازي فردا با صلاحديد دايي جانشين نيلسون بشود و حراست از دروازه پرسپوليس را برعهده بگيرد .

سوشا در گفت‌وگو با "ورزش سه" ، در مورد احتمال حضورش در میدان گفت: واقعا نمی دانم که در ترکیب هستم یا نه. تصمیم با علی دایی است که من بازی می کنم یا نیلسون به میدان می رود در مورد ارنج تیم دوست ندارم صحبت کنم. تصمیم برای انتخاب ارنج با سرمربی تیم است و اگر سوالی در این خصوص وجود دارد بهتر است با او مطرح شود.

مکانی درباره وضعیت آمادگی اش گفت: من همیشه آماده ام چه زمانی که بازی کنم و چه زمانی که روی نیمکت بنشینم. از آمادگی ام راضی ام و مشکلی ندارم.

او با اشاره به اینکه پیروزی در بازی فردا از نان شب هم برای پرسپولیسی ها واجب تر است افزود: واقعا اگر ببریم در شرایط روحی خوبی قرار می گیریم. با دو، سه برد به بالای جدول می رسیم و اگر در مکان شایسته ای قرار بگیریم فشارها از رویمان برداشته می شود و اعتماد به نفس خوبی پیدا خواهیم کرد و در آن شرایط کمتر تیمی می تواند مقابلمان بیاستد.

«هواداران استقلال و سپاهان معتقدند که روی پرسپولیس این فصل نباید حساب زیادی باز کرد و این تیم از دور مدعیان خارج شده است.» سوشا در پاسخ به این سوال گفت: نظری هم در این خصوص ندارم. ما کار خودمان را می کنیم و همانطور که گفتم با یکی، دو برد وضعیتمان خیلی بهتر می شود. هنوز خیلی از بازی های لیگ مانده و نمی توان با یکی، دو باخت تیمی مثل پرسپولیس را از دور مدعیان خارج کرد و با دو، سه پیروزی تیمی را قهرمان تلقی کرد. ما نباید به حرف های بیرون زمین توجه کنیم و پرسپولیس به عنوان یک تیم بزرگ نشان داده که هر زمان، می تواند خودش را تا جایگاه قهرمانی بالا بکشد.

پرسپولیس هرگز در قم نتایج خوبی نگرفته ؛ آیا این مسئله از لحاظ روحی روانی روی بازیکنان این تیم تاثیر خواهد گذاشت؟ سوشا در پاسخ به این سوال می گوید: این ها همه خرافات است ما باید ببریم و برای این پیروزی هر کاری می کنیم. تمام تلاشمان این است که بازی فردا را ببریم و کاری به گذشته نداریم.


سوشا مکانيپرسپوليس تهرانليگ برتر


1393/06/07 17:07  تعداد بازدید: 63





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن