تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820884953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عاشورزاده ، خدابخش و نصر به دیدار رقبای خود می رود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی تکواندو جایزه بزرگ قزاقستان؛
عاشورزاده ، خدابخش و نصر به دیدار رقبای خود می رود
در ادامه رقابتهای تکواندو کسب امتیاز ورودی المپیک فردا شنبه سه نماینده ایران در دو وزن به دیدار رقبای خود می روند. 



به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم از سری رقابتهای کسب امتیاز ورودی المپیک امروز جمعه با حضور 206 تکواندوکار از 50 کشور به میزبانی قزاقستان در سالن "ساری آرکا"ی شهر آستانه آغاز می شود. فردا شنبه در دومین روز این مسابقات تکواندوکاران دو وزن 58- کیلوگرم و 80- کیلوگرم به روی "شی هاپ چانگ" می روند که سه نماینده در هر سه وزن نمایندگان کشورمان حضور دارند. 
 
فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم  در اولین خود با "ابوزید" از اردن مبارزه کند. این تکواندوکار اردنی طلای جوانان جهان و آسیا را در سال 2012 بدست آورده است اما باخت به ابوالفضل یعقوبی را نیز در فینال مسابقات جهانی جوانان در کارنامه خود دارد. این تکواندوکار مازنی که مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2014 را در اختیار دارد باید با "حسین شریف" از مصر مبارزه کند. این مصری رنکینگ چهارم المپیک است و  2 مدال طلای قهرمانی آفریقا و یک مدال برنز قهرمانی جهان را بدست آورده است. یکی از تکواندوکاران چین تایپه ، فیلیپین یا برزیل حریف دور سوم عاشورزاده است. 
 
علیرضا نصرآزادانی، قهرمان جهان و آسیا در اولین پیکار خود باید با "آرمن یرمنیان" از ارمنستان دیدار کند. این تکواندوکار طلای اروپا را در کارنامه دارد.حریف بعدی نصرآزادانی در این رقابتها "رامین عزیزف" آذربایجانی خواهد بود که تکواندوکار رده ششمی رنکینگ المپیک است و تاکنون برنز جهان و نقره اروپا را بدست آورده است. این آذری فصل قبل در لیگ ایران مبارزه کرد و یکی از بهترین های جهان است. نصر در صورت کسب دو پیروزی در مرحله یک چهارم باید با یکی از تکواندوکاران آلمان ، انگلستان يا فیلیپین مبارزه کند. "آرون کوک" نفر اول رنکینگ جهانی در قسمت بالای جدول  قرار دارد که در امکان مبارزه با نصر در مرحله تیمه نهایی را دارد. 
 
مهدی خدابخشی دیگر نماینده ایران در این وزن دور نخست "وون جانگ هون" از کره جنوبی را پیش رو دارد. باید منتظر ماند دید آیا خدابخش که در دو ماه گذشته با دو طلای آسیا و مسابقات آزاد کرده صعود قابل توجه ای در رنکنیگ جهانی داشته و نماینده ایران در بازیهای آسیایی است در پیکار با این کره ای که مدال طلای جوانان جهان در سال 2012 را در اختیار دارد و در فینال مسابقات قهرمانی آسیا 2014 با غلبه بر نصرآزادانی توانست به مدال طلا دست پیدا کند چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.
 
خدابخش در صورت برتری در این دیدار باید با برنده مبارزه ازبکستان و آرژانتین پیکار کند. "محمد لاتلو" نفر دو رنکنیگ جهانی و دارنده مدال برنز المپیک از انگلستان حریف مرحله سوم خدابخش در این رقابتها می باشد.
 
این دوره از مسابقات به مدت سه روز در آستانه برگزار می شود.



۱۳۹۳/۶/۷ - ۰۱:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن