واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: کوچه قدیمی Ehsancg 17 آبان 1388, 18:59سلام دوستان من این یه کار جدیدمه که طی چند روز انجام دادم من این کارو به صورت low poly بسیار زیاد ساختم این کارو در سه مرحله مدلینگ , تکستچرزنی و نورپردازی و رندر گیریش. رندر این کار با موتور V-ray انجام شده. امیدوارم خوشتون بیار.:cool: CG_Master 17 آبان 1388, 20:07سلام خیلی دوسش دارم همیشه از کارایی که دیتل داشته خوشم میومده دستت درد نکنه wall_e 17 آبان 1388, 20:19خيلی خوبه آفرین فقط اون شبش زیادی شبهها ادم میترسه شایدم یادت رفته لامپ جلو درو روشن کنی:green: Amin 4D 17 آبان 1388, 21:12Ehsancg کار خیلی جالبی شده من که خیلی خوشم اومد ازش. روی جزئیات خیلی خوب کار کردی. فق اون رندر تاریکه با وجود یه آسمون به اون روشنی نباید اینقدر تاریک باشه کار. موفق باشی. .:. soroosh .:. 17 آبان 1388, 22:22دوست عزیز کار خوبی شده . اما دوستان دیگه سعی کنید روی کارها نظرات دقیق تری بدید . مثلا کار این دوستمون نقاط قوت خیلی زیادی داره . اما جاهایی هست که اشتباه کار شده سعی کنید کارها را با دقت بیشتری ببینید و فقط به نگاه کلی بسنده نکنید . هم برای خودتون بهتره و هم برای اون دوستی که کارش را گذاشته برای نظرخواهی و ... از این حرفا که بگذریم ... بامپی که برای تکسچر زمین گذاشتید اگه دقت کنید میبینید که جا به جا و کمی هم بزرگتر هست نسبت به تکسچر اصلی . ( به درپوشی که روی زمین هست دقت کنید ) بامپ مربوط به دیوار ساختمان سمت چپ هم بالعکس هست . حالا یا عکس مربوط به بامپ بالعکس بوده ( منظورم جا به جایی قسمتهای سیاه و سفید در بامپ هست ) یا اینکه نرمال های مربوط به آبجکتتون بالعکس بوده . کلا مدلسازیتون خیلی خوبه . اما روی بامپ ها و تکسچرها باید دقت بیشتری داشته باشید . نورپردازی هم خوب کار شده . موفق باشید . Ehsancg 17 آبان 1388, 22:32دوست عزیز کار خوبی شده .<br /><br /> اما دوستان دیگه سعی کنید روی کارها نظرات دقیق تری بدید .<br /><br /> مثلا کار این دوستمون نقاط قوت خیلی زیادی داره .<br /><br /> اما جاهایی هست که اشتباه کار شده سعی کنید کارها را با دقت بیشتری ببینید و فقط به نگاه کلی بسنده نکنید .<br /><br /> هم برای خودتون بهتره و هم برای اون دوستی که کارش را گذاشته برای نظرخواهی و ...<br /><br /> از این حرفا که بگذریم ...<br /><br /> بامپی که برای تکسچر زمین گذاشتید اگه دقت کنید میبینید که جا به جا و کمی هم بزرگتر هست نسبت به تکسچر اصلی . ( به درپوشی که روی زمین هست دقت کنید )<br /><br /> بامپ مربوط به دیوار ساختمان سمت چپ هم بالعکس هست . حالا یا عکس مربوط به بامپ بالعکس بوده ( منظورم جا به جایی قسمتهای سیاه و سفید در بامپ هست ) یا اینکه نرمال های مربوط به آبجکتتون بالعکس بوده .<br /><br /> کلا مدلسازیتون خیلی خوبه . اما روی بامپ ها و تکسچرها باید دقت بیشتری داشته باشید .<br /><br /> نورپردازی هم خوب کار شده .<br /><br /> موفق باشید .<br /><br /> سلام دوست من , من واقعا خوشحال شدم وقتی دیدم دوستان با این دقت کار منو دیدن. اول از دوست خودم آقا سوروش تشکر میکنم واسه نکته هایی که گفتن من واقعا 2 جای کار بامپ رو اشتباه زدم یعنی تکستچر اصلی رو اصلاح کردم ولی بامپشو نه که البته بعد رندر فهمیدم. واقعا باید به همچین افراد ریز بینی تبریک گفت و از دوستمون تشکر کرد.:rose: H.S 17 آبان 1388, 23:13سلام. از کارتون خوشم اومد. نقاط قوت رو خودتون میدونید یه راست میرم سراغ نقاط ضعف : راستش فکر میکنم از V-Ray Sun استفاده کردید، آسمون رو میتونستید یه مقدار شلوغ تر کنید. چاهی که رو زمینه فقط تکسچره ؟!! اصلا از Displace استفاده نکردین ! مدل پله ی سمت چپ میتونست بهتر باشه. کلا یه مقدار خام به نظر میرسه کار. علتش هم اینه که رو رندر نهایی هیچ افکتی ندادید. موفق باشید. Moralist-Boy 18 آبان 1388, 09:23کار جالبی هست به نظر من هم . مخصوصا با این قضیه که low Poly هست خیلی حال کردم و وقتی وایر low poly رو دیدم باور کن بیشتر از رندرا نگاهش کردم . یه جاهایی رو اما من متوجه نشدم که چرا یهو اینقدر polygon ها رو زیاد کردی ؟ ( وسط کوچه و جلوی در اون خونه و یکم عقب تر هم یه جا روی زمین . گمونم برای این بوده که پستی و بلندی زمین رو بسازی . اگه اینطور بوده نمیشد از displacement استفاده کرد ؟ راستی اگر bump رو درست کردی نتیجه رو حتما بذار . موفق باشی . :rose: mkf.cgi 18 آبان 1388, 11:32سلام تبریک میگم کار فوقالعاده ای شده محیط رو خیلی خوب کار کردی و نتیجه کار واقعا زیباست. اما میتونست خیلی بهتر هم باشه ..:paint: زودتر مشکلات کار رو که برطرف کن که منتظریم..:) موفق باشی. winsent 18 آبان 1388, 12:07دمت گرم! H.S 18 آبان 1388, 21:46راستی از رو این ساختی ؟ Ehsancg 18 آبان 1388, 22:11راستی از رو این ساختی ؟ آره دوست من راستش واسه تست زدم دیگه یهو شبیهش شد.:green: Ehsancg 19 آبان 1388, 20:33سلام خیلی دوسش دارم همیشه از کارایی که دیتل داشته خوشم میومده دستت درد نکنه ممنون دوست من شما لطف دارین.:green: Ehsancg 19 آبان 1388, 20:37سلام خیلی دوسش دارم همیشه از کارایی که دیتل داشته خوشم میومده دستت درد نکنه سلام دوست من ممنون از اینکه نظر شما لطف داری. Ehsancg 19 آبان 1388, 20:48خيلی خوبه آفرین فقط اون شبش زیادی شبهها ادم میترسه شایدم یادت رفته لامپ جلو درو روشن کنی:green: سلام دوست من آره شبش خیلی شبه الان اصلاحش کردم امیدوارم بهتر شده بشه. Ehsancg 19 آبان 1388, 20:49خيلی خوبه آفرین فقط اون شبش زیادی شبهها ادم میترسه شایدم یادت رفته لامپ جلو درو روشن کنی:green: سلام دوست من آره شبش خیلی شبه الان اصلاحش کردم امیدوارم بهتر شده باشه. Ehsancg 19 آبان 1388, 21:07Ehsancg کار خیلی جالبی شده من که خیلی خوشم اومد ازش. روی جزئیات خیلی خوب کار کردی. فق اون رندر تاریکه با وجود یه آسمون به اون روشنی نباید اینقدر تاریک باشه کار. موفق باشی. ممنون دوست من آره تاریکه ولی الان درستش کردم میتونید ببینیدش.:rose: Ehsancg 19 آبان 1388, 21:12ehsancg کار خیلی جالبی شده من که خیلی خوشم اومد ازش. روی جزئیات خیلی خوب کار کردی. فق اون رندر تاریکه با وجود یه آسمون به اون روشنی نباید اینقدر تاریک باشه کار. موفق باشی. ممنون از اینکه نظر دادین آره من اونو اصلاح کردم میتونید ببینید.
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 473]