تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818860480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنايت تکفيري ها عليه ايزدي هاي ايراني تبار در عراق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ شهريور ۱۳۹۳ (۱۷:۵۹ب.ظ)
يونسي تاکيد کرد: جنايت تکفيري ها عليه ايزدي هاي ايراني تبار در عراق ايزدي هاي عراق ايراني تبار هستند و با فرهنگ و ملت ايران همخواني دارند.
به گزارش خبرنگار موج، علي يونسي، دستيار ويژه رئيس جمهور در امور اقوام و اقليت هاي ديني و مذهبي با اعلام اين مطلب گفت: داعش نسبت به ايزدي ها مرتکب جنايت و نسل کشي شده است. بنابراين بايد همه دنيا به کمک ايزدي ها و ساير مردم عراق بيايند.
وي افزود: همه دنيا بايد در قبال تروريست هاي وحشي داعش به کمک مردم عراق آمده و از آنان حمايت کنند.
يونسي در خصوص عملکرد دولت يازدهم در مورد اقليت ها اظهار داشت: موانعي براي انجام امور در مورد اقليت ها وجود دارد اما به طور نسبي عملکرد دولت در مورد اقليت ها را خوب ارزيابي مي کنيم.
وي افزود: ما نتوانستيم به همه توقعات اقليت ها توجه کنيم اما اين امر ناشي از وجود موانعي در اين مسير است نه اينکه دولت نمي خو استه به اقليت ها توجه کند.
وي خاطرنشان کرد: عده اي مخالف خدمت رساني دولت به اقليت هستند و نمي گذارند حقوق مردم مورد توجه قرار گيرد. اما دولت قصد دارد به اقليت ها نيز همانند ساير مردم توجه کند و در اين مسير نيز تاکنون قدم هايي را برداشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن