تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798976647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابوشریف: تا آزادسازی کل قدس شریف از پای نخواهیم نشست/ ابوحسنه: پیروزی غزه جان تازه‌ای به جریان مقاومت در منطقه داد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در برنامه گفتگوی ویژه خبری مطرح شد؛‌
ابوشریف: تا آزادسازی کل قدس شریف از پای نخواهیم نشست/ ابوحسنه: پیروزی غزه جان تازه‌ای به جریان مقاومت در منطقه داد
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با اشاره به اینکه تا آزاد سازی کامل قدس شریف از پای نخواهیم نشست، گفت: همه ملت فلسطین به گزینه مقاومت ایمان دارند.


به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، عوامل پیروزی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی شب گذشته (۵ شهریور) در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور "ناصر ابوشریف" نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران و "نافذ ابوحسنه" کار‌شناس مسائل فلسطین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  
 
ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران در ابتدا در پاسخ به سوال اول مجری برنامه مبنی بر اینکه چه عواملی سبب پیروزی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی شده است، گفت: در ابتدا پیروزی مردم غزه در برابر رژیم غاصب صهیونیستی در نبرد ۵۱ روزه را تبریک می‌گویم.  
 
وی با بیان اینکه این پیروزی ثمره مقاومت است، افزود: پیروزی‌های ما در برابر این رژیم به همین جا ختم نخواهد شد و تا آزادسازی کل قدس شریف با همکاری ملت‌های مسلمان از پای نخواهیم نشست.  
 
 نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران ایمان، اراده و پایداری ملت فلسطین را از جمله دلایل مهم پیروزی مقاومت دانست و اظهار داشت: در جنگ اخیر یکپارچگی میدانی میان فلسطینیان شکل گرفت که نتایج بسیار خوبی داشت.  
 
وی با اشاره به قدرت پایداری مقاومت و توانایی آن‌ها در اداره جنگ اضافه کرد: پیروزی ما در برابر رژیم صهیونیستی شبیه معجزه بود، ما در یک جنگ نابرابر قرار داشتیم اما هیچ‌گاه تسلیم نشدیم و قدرت پایداری و استقامت خود را از دست ندادیم.  
 
 ** مقاومت با تاکتیک‌های مختلف اسرائیلی‌ها را غافلگیر کرد
 
ابوشریف با بیان اینکه مقاومت با تاکتیک‌های مختلف اسرائیلی‌ها را غافلگیر کرد، ادامه داد: انسجام گروه‌های مقاومت اسلامی یکی از دلایل پیروزی در برابر ارتش صهیونیستی است. 

وی با اشاره به اینکه مقاومت توانست دشمن را سردرگم کند ادامه داد: صهیونیست‌ها در محاسباتشان دچار اشتباه شدند که طوری که بسیاری دوست نداشتند مقاومت پیروز میدان شود.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران با اشاره به اینکه، از روزهای اول جنگ رمضان عبدالله از جنبش فتح دعوت کرد تا در کرانه باختری انتفاضه و جنبشی داشته باشند و در آنجا نیز صهیونیست‌ها را مفتضح کنند، خاطرنشان کرد: وحدت عامل مهمی در دستیابی به پیروزی است، به طوری که ما در مقاومت، آرای سیاسی و دیگر مسائل ثمرات وحدت را دیده‌ایم و اگر کسی بخواهد یکه تازی کند محور فلسطین و مقاومت را ضعیف خواهد کرد.  
 
**همه گروه‌ها در میز مذاکره خواستار رفع محاصره بودند
 
 ابوشریف با بیان اینکه مذاکره کنندگان در میدان سیاسی به پیروزی رسیدند، گفت: خدا را شاکریم که همه گروه‌ها در میز مذاکره یک خواسته داشتند و آن رفع محاصره از غزه و حقوق ملت فلسطین بود.  
 
 ** همه دنیا به دروغ گویی رسانه‌های غربی پی بردند
 
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه رسانه‌های محور مقاومت چه نقشی در نشان دادن وحشی‌گری صهیونیست‌ها داشتند، اظهارداشت: بر اثر افشاگری رسانه‌ها بود که مردم دنیا در دفاع از غزه به صحنه آمدند و رسانه‌هایی غربی همچون بی‌بی سی و دیگر رسانه‌ها مفتضح شدند و همه دنیا به دروغ گویی آن‌ها پی بردند.  
 
 ابوشریف با اشاره به اینکه، صهیونیست‌ها از عملیات‌های استشهادی هراسان هستند، افزود: کرانه باختری از سوی صهیونیست‌ها کنترل و محاصره شده است.  
 
 وی افزود: متاسفانه تشکیلات خودگران با هماهنگی‌های امنیتی که صورت دادند تاثیر بدی در مقاومت داشتند و صد‌ها جوان در کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی بازداشت شدند.  
 
 **همه ملت فلسطین به گزینه مقاومت ایمان دارند
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران با تاکید بر اینکه مقاومت گزینه اصلی ما است، منتهی به شرایط نیز توجه می‌کنیم، بیان کرد: کرانه باختری شرایط متفاوتی با غزه دارد، اما همه ملت فلسطین به گزینه مقاومت ایمان دارند و منتظر فرصت هستند تا بپا خیزند و اگر فرصتی بدست آورند آن را از دست نخواهند داد.  
 
وی گفت: کاخ سفید در این نبرد کاملا همسو با صهیونیست‌ها بود و انواع حمایت‌ها را از آن‌ها به عمل آورد.  
 
ابوشریف در پاسخ به سوال دیگری پیرامون نحوه شکل گیری گروه‌های تکفیری، ادامه داد: این گروه‌ها ساخته و پرداخته استکبار جهانی و سرویس‌های جاسوسی غرب برای ایجاد اختلاف و درگیری در جهان اسلام هستند، به طوری که آن‌ها به اسم اسلام اهداف استعماری و استکباری را دنبال می‌کنند.  
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران، ادامه داد: گروه‌های تکفیری اسلام را بدنام می‌کنند و به خوبی وظایف محوله را انجام می‌دهند.  
 
*** گروه‌های تکفیری به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند
 
 وی هدف این گروه‌ها را افزون بر تجزیه کشورهای اسلامی، ضربه زدن به اسلام به نام اسلام دانست و افزود: همه از جمله سنی و شیعه باید با این گروه‌ها مقابله کنند؛ زیرا تکفیری‌ها فرهنگ و تمدن اسلامی را زیر سوال می‌برند.  
 
ابوشریف گفت: گروه‌های تکفیری همچون داعش در هنگام ارتکاب وحشیانه‌ترین جنایت‌ها الله اکبر می‌گویند و با این کار خود اسلام را بدنام می‌کنند، امروز جهان اسلام شرایط بدی دارد و متاسفانه این گروهک‌ها نیز با اقدامات خود به پیچیده‌تر شدن مسائل کمک می‌کنند.  
 
 نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران، گروه‌های تکفیری را حمایت شده از سوی سرویس‌های اطلاعاتی غرب دانست و ادامه داد: آن‌ها اسلام و آموزه‌های آن را خدشه دار می‌کنند و جزیی از توطئه آمریکایی صهیونیستی علیه اسلام هستند.  
 
 وی گفت: این‌ها با شعار اسلامی به دنبال سرکوب بیداری اسلامی بودند و خطرشان برای همه است و شیعه و سنی باید با آن‌ها مقابله کند.  
 
وی گفت: هماهنگی‌های امنیتی تشکیلات خودگردان برخی مشکلات را برای مقاومت ایجاد، اما در این حال کرانه باختری کمک‌های خوبی به مقاومت کرد.  
 
ابوشریف افزود: مقاومت در موازنه قدرت با صهیونیست‌ها که توان نظامی آن‌ها همپای آمریکائیهاست برابر نیستیم اما سلاح‌هایی داریم که می‌توانیم امنیت را از آن‌ها سلب کنیم.  
 
نافذ ابوحسنه کار‌شناس مسائل فلسطین در ابتدا درپاسخ به سوال اول مجری برنامه پیرامون پیروزی مقاومت در نبرد۵۱ روزه، گفت: پیروزی اخیرغزه یکی از پیروزی‌ها در ستیز ما با صهیونیست‌های غاصب است، البته باید اعتراف کردکه ستیز ما هنوز پایان نیافته و مراحل بعدی نیز خواهد آمد و تا اشغالگری هست مقاومت نیز خواهد بود.  
 
وی با تاکید بر اینکه مردم غزه ۵۱ روز جنگ نابرابری با رژیم صهیونیستی داشتند، خاطرنشان ساخت: صهیونیست‌ها در حمله زمینی نتوانستند چند متر بیشتر به غزه وارد شوند.  
 
 ** صهیونیست‌ها دریافتند مقاومت شوخی بردار نیست
 
این کار‌شناس مسائل فلسطین با بیان اینکه ما توانسته‌ایم قدرت بازدارندگی خوبی ایجاد کنیم، گفت: ما نشان دادیم که اسرائیل را غافلگیر می‌کنیم و صهیونیست‌ها دریافتند مقاومت شوخی بردار نیست.  
 
وی با اشاره به ویرانی منازل فلسطینی‌ها از سوی صهیونیست‌ها اضافه کرد: راهبرد جدید جنگی صهیونیست‌ها چه در میدان جنگ و چه در نوار مرزی جواب نداده است.  
 
ابوحسنه با بیان اینکه قدرت موشکی مقاومت افزایش یافته است، گفت: موشک‌های مقاومت هرگز متوقف نشده است.  
 
 ابوحسنه با بیان اینکه مقاومت و مردم در برابر صهیونیست‌ها یکپارچه بودند، ادامه داد: ما در این مدت حامیان مقاومت و کسانی که به دنبال ضربه زدن به دنبال جریان مقاومت هستند را شناختیم و هیچ‌گاه ۵۱ روز مقاومت را فراموش نخواهیم کرد.  
 
 **محور مقاومت در منطقه جان دوباره‌ای گرفته است
 
این کار‌شناس مسائل فلسطین با تاکید بر اینکه محور مقاومت در منطقه جان دوباره‌ای گرفته است، اظهار داشت: امروزه گروه‌های مختلف مقاومت به وحدت خوبی دست یافته‌اند.  
 
 ابوحسنه در پاسخ به سوال دیگری پیرامون نقش رسانه‌ای جبهه مقاومت و تاثیر آن در پیروزی اخیر غزه، گفت: وقتی درباره رسانه‌ها صحبت می‌شود، این نکته حائز اهمیت است که رسانه‌های مقاومت توانستند پوشش خوبی به اتفاقات اخیر بدهند.  
 
 ** نقش غیر قابل انکار رسانه‌های مقاومت در نفوذ به افکارعمومی
 
ابوحسنه با تاکید بر اینکه رسانه‌های مقاومت در نفوذ به افکار عمومی نقش غیر قابل انکاری ایفا کردند، گفت: صهیونیست‌ها در برنامه‌های رسانه‌ای خود همواره جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کردند اما پافشاری ما سبب شد که دنیا به حقانیت ما پی ببرد.  
 
 این کار‌شناس مسائل فلسطین با اشاره به اینکه، مقاومت تمام برگ‌های برنده رژیم صهیونیستی را از بین برد، افزود: از این تریبون از رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران و رسانه ملی تقدیر می‌کنیم.  
 
ابوحسنه با اشاره به اینکه، رسانه‌های مقاومت در نفوذ به افکار عمومی بسیار موثر واقع شده‌اند، ادامه داد: صهیونیست‌ها همیشه این مسئله را مطرح می‌کنند که فلسطینی‌ها ظالم هستند.  
    
وی بابیان اینکه رسانه‌های جبهه مقاومت انحصار غرب و صهیونیست‌ها را شکستند، گفت: رسانه‌های جمهوری اسلامی با رسانه‌های برون و درون مرزی خود و با خبر رسانی سریع و گسترده توانستند پوشش خوبی به اخبار و تحولات غزه بدهند.  
 
 ابوحسنه درپاسخ به سوال دیگری پیرامون اختلاف سران رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به جنگ، افزود: این اختلاف‌ها بعد از جنگ‌های مختلف رژیم صهیونیستی بین آن‌ها وجود داشته است، به طوری که آن‌ها تقصیر‌ها را به گردن یکدیگر می‌اندازند.  
 
 این کار‌شناس مسائل فلسطین با تاکید براینکه، نتانیاهو ورشکسته سیاسی و نظامی است، گفت: نتانیاهو به دنبال پیروزی بود به گونه‌ای که عقده پیروزی دارد.  
 
وی ادامه داد: آن‌ها از بمب و سلاح در حجم و گستره فراوانی استفاده کردند، اما نتوانستند به اهداف خود برسند و کاملا نا‌امید هستند.  
 
 این کار‌شناس مسائل فلسطین با بیان اینکه صهیونیست‌ها از قدرت مقاومت غافلگیر شدند، گفت: امروز سران رژیم صهیونیستی درگیر اختلافات بسیاری شده‌اند و به یکدیگر می‌گویند چه کسی جنگ را شروع کرد.  
 
 ** آبروی سیاسی صهیونیست‌ها در جهان رفته است
 
ابوحسنه با بیان اینکه آبروی سیاسی صهیونیست‌ها در جهان رفته است، خاطرنشان کرد: حتما بین نتانیاهو و دیگر احزاب و گروه‌های صهیونیستی در روزهای آینده بگومگوهای بسیاری ایجاد خواهد شد.  
 
وی با محکوم کردن رفتار سازمان‌های بین المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: این سازمان‌ها تحت نفوذ لابی‌های قدرت و ثروت استعماری هستند و آن‌ها به سازمان‌هایی بی‌خاصیت تبدیل شده‌اند البته ما به این مساله عادت کرده‌ایم و امیدی به این سازمان‌ها ندارند.  
 
این کار‌شناس مسائل فلسطین با تاکید بر اینکه پیروزی غزه در نبرد نابرابر با رژیم صهیونیستی جان تازه‌ای به جریان مقاومت در منطقه داد، گفت: شکست صهیونیست‌ها مقامات این رژیم را کلافه و عصبانی کرده است.  
 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن