تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821259602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاز دوم و سوم کم نظیرترین کارخانه تولید آجر کشور افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران میرزایی به مهر خبر داد:
فاز دوم و سوم کم نظیرترین کارخانه تولید آجر کشور افتتاح می شود
ورامین-خبرگزاری مهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین از افتتاح فاز دوم و سوم کم نظیرترین کارخانه تولید آجر کشور در هفته دولت خبر داد و گفت: این کارخانه توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است.



حسن میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های موجود در صنعت آجر شهرستان ورامین اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان ورامین در زمینه تولید آجر در کشور صاحب نام بوده و توانسته علاوه بر تأمین نیازهای داخل، بخشی از تولیدات خود را به خارج از کشور صادر کند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین افزود:  طی سال های گذشته فعالان بخش خصوصی با حضور در لکه صنعتی خیرآباد ورامین، سرمایه گذاری خوبی را در زمینه تولید آجر انجام داده اند و توانسته اند میزان تولیدات آجر نما در ورامین را به شکل محسوسی افزایش دهند.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از 18 واحد صنعتی با تجهیزات و امکانات مختلف، در شهرستان ورامین مشغول به تولید آجر نما هستند که این میزان در مقایسه با شهرهای مختلف کشور یک آمار قابل توجه و خوشحال کننده است.

میرزایی اضافه کرد: طی سال های گذشته، افراد بیشتری جذب صنعت آجر شهرستان ورامین شدند به طوری که هم اکنون بیش از 162 نفر در این عرصه مشغول هستند که با افتتاح فاز دو م وسوم کارخانه آجر محک این تعداد از 200 نفر تجاوز خواهد کرد.

این مسئول اضافه کرد: همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولان شهرستانی و جمعی از فعالان اقتصادی، فاز دوم و سوم کارخانه آجر محک ورامین به بهره برداری می رسد که این دو فاز میزان تولیدات آجرهای نمای ورامین را افزایش خواهد داد.

وی عنوان کرد: این کارخانه با حمایت و پشتیبانی بخش خصوصی راه اندازی و در مدار تولید قرار گرفته و با استفاده از تجهیزات به روز اروپایی و تکیه بر توان داخلی، نوید بخش آینده ای روشن برای صنعت آجر شهرستان است.

گفتنی است شهرستان ورامین با تولید 70 نوع آجر تزیئنی و ساختمانی در 18 کارخانه و صادرات به کشورهای اروپایی و آسیایی، به عنوان قطب تولید آجر در استان تهران محسوب می شود.


۱۳۹۳/۶/۶ - ۰۹:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن