تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821245511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها سردخانه دو منظوره شهرستان رشت به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان در چهارمین روز هفته دولت:
تنها سردخانه دو منظوره شهرستان رشت به بهره برداری رسید
رشت – خبرگزاری مهر: تنها سردخانه دو هزار و 500 تنی چند منظوره رشت با حضور مسئولان این شهرستان در شهرک صنعتی سفیدرود به بهره برداری رسید.



به گزارش خبرنگار مهر، این سردخانه که عصر چهارشنبه با حضور فرماندار رشت و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید با اعتباری افزون بر سه میلیارد و 100 میلیون تومان در چهار هزار متر مربع زمین ساخته شده که زمینه اشتغال مستقیم  21 نفر را فراهم کرده است.

علاوه بر این 800 میلیون تومان از اعتبار صرف شده در این سردخانه دو هزار و 500 تنی  با دو هزار و 400 متر مربع زیربنا با اعطای وام از بانک کشاورزی تامین شده است.

افتتاح چهاردهمین جایگاه سی. ان. جی شهرستان رشت نیز با صرف اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومانی و اشتغالزایی مستقیم برای پنج نفر طرح دیگری بوده که در چهارمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

با افتتاح این جایگاه تعداد جایگاه های سی. ان جی گیلان به 87 باب رسیدکه از میانگین کشوری بالاتر بوده و باعث شده این استان رتبه برتر کشوری را از نظر تعداد جایگاه های سی. ان. جی از آن خود کند.

براین اساس تعداد کل جایگاه های سی. ان. جی و پمپ بنزین به 168 باب افزایش داده است.


۱۳۹۳/۶/۵ - ۱۸:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن