تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803718789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلاکت دهها تروریست در اطراف آمرلی/ قتل عام ۸۰نفر در فلوجه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هلاکت دهها تروریست در اطراف آمرلی/ قتل عام ۸۰نفر در فلوجه


جنگنده های ارتش عراق با بمباران مواضع عناصر تروریستی داعش در اطراف شهرک آمرلی در ۱۶۰ کیلومتری شمال بغداد دهها تن ازآنان را به هلاکت رساندند . همزمان تروریست های داعش، هشتاد نفر را در میدان اصلی شهر الکرمه در شمال شرق فلوجه به قتل رساندند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، سرهنگ مصطفی البیاتی از فرماندهان نیروی هوایی عراق گفت : جنگنده های ارتش دیروز دست کم 9 بار مواضع  و محل استقرار عناصر داعش را در اطراف شهرک تحت محاصره آمرلی  بمباران کردند  و تلفات و خسارات زیادی به آنان وارد کردند .
شهرک ترکمن و شیعه نشین آمرلی در 160 کیلومتری شمال بغداد از دوماه پیش در محاصره  عناصر داعش  است .
سرهنگ البیاتی افزود : حملات هوایی دیروز به مواضع  عناصر داعش در اطراف شهر آمرلی با هماهنگی سرویس های اطلاعات نظامی عراق صورت گرفت و دهها تروریست بر اثر این حملات به هلاکت رسیدند و چهار خودرو و سه تانکر  سوخت تروریست ها منهدم شد.
به گزارش پایگاه خبری روزنامه المدی از بغداد ، سازمان ملل متحد  هفته گذشته  درباره جنایات تازه  عناصر داعش در شهرک آمرلی که هزاران تن از ساکنان آن از دو ماه پیش در محاصره  تروریست های افراطی هستند ، هشدار داده بود .
همه مسیر های منتهی به شهرک  آمرلی تحت محاصره  عناصر داعش است و ساکنان این شهرک با کمبود شدید آب ، برق  و  مواد غذایی مواجه هستند و  کمک ها  فقط از طریق بالگرد های ارتش  برای اهالی  این شهرک ارسال می شود .
 گفته می شود ارسال کمک ها برای اهالی شهرک آمرلی از طریق  هوا بسیار خطرناک است  و بالگردهای نظامی در حین پرواز و فرود در این شهرک به شدت هدف حملات خمپاره ای و گلوله باران تروریست های داعش قرار می گیرند . تروریست ها هشتاد نفر را نزدیک فلوجه قتل عام کردند 
در خبری دیگر ، فرمانده یک گروه شبه نظامی سنی مشهور به " شورای بیداری " که با تروریست های داعش در منطقه مبارزه می کند، گفت : تروریست ها، هشتاد نفر را که بسیاری از آنها افراد سالخورده بودند داخل میدان اصلی شهر الکرمه در شمال شرق فلوجه جمع کردند و به قتل رساندند.
تروریست ها هشتاد نفر را نزدیک فلوجه قتل عام کردند

این کشتارها در شرایطی صورت می گیرد که ارتش عراق روز سه شنبه با حمایت قبیله ها و اقوام محلی، شهرهایی را در استان الانبار از نیروهای داعش پس گرفت و آنها را آزاد کرد.
ارتش عراق همچنین از دستگیری ده ها نفر از ستیزه جویان دولت اسلامی و آزادی برخی اسرای این گروه تروریستی خبر داد. تهدید به ترور 9 خبرنگار در صلاح الدین و نینوا  
دیده بان حمایت از آزادی مطبوعات در عراق اعلام کرد : گروه تروریستی داعش 9 خبرنگار را در استان های صلاح الدین و نینوا تهدید کرده است در صورت خودداری از توبه و همکاری با این گروه ترور خواهد کرد.
پایگاه اینترنتی الیوم الثامن تصریح کرد : گروه تروریستی داعش 9 خبرنگار را در صلاح الدین و نینوا که با منابع مختلف خبری عراق همکاری می کنند تهدید کرده است در صورت خودداری از توبه و همکاری با این گروه ، ترور خواهد کرد.
این منبع افزود : گروه تروریستی داعش خانواده های این افراد را نیز تهدید کرده است. هلاکت 10 تروریست داعش در کرکوک
در این حال یک منبع امنیتی عراق از کشته شدن ده تروریست و زخمی شدن ده ها تن از جمله یک فرمانده نظامی گروه داعش در حملات هوایی به جنوب غربی کرکوک خبر داد.
این منبع اعلام کرد :‌ فرمانده نیروی هوایی عراق با همکاری شورای قبایل مخالف گروه تروریستی داعش یک مقر تروریست ها را در شهرستان حویجه واقع در جنوب غربی کرکوک بمباران کردند که به کشته شدن بیش از 10 تروریست و زخمی شدن حدود 40 تن منجر شد.
سبهان العکیدی فرمانده نظامی تروریست ها در شرقاط از جمله سرکردگان تروریست ها بود که در این حمله کشته شد. اسارت 20 عضو داعش به دست شبه نظامیان ایزدی
همزمان خبر می رسد جنگجویان ایزدی که در کوههای سنجار در استان نینوا عراق پناه گرفته اند ،20 تروریست داعشی را به اسارت گرفتند.
هزاران نفر از ایزدی ها در کوههای سنجار در 124 کیلومتری غرب موصل پناه گرفته اند.
 


چهار شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن