تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819258131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امنيت پايدار در مرزهاي مريوان مديون مشاركت مرزداران است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان فلاحي:
امنيت پايدار در مرزهاي مريوان مديون مشاركت مرزداران است
سنندج – خبرگزاري مهر: فرماندار شهرستان مريوان با اشاره به رشادت نيروهاي مرزباني گفت: امنيت نهادينه شده در مرزهاي اين شهرستان به بركت حضور و مشاركت مردم ساكن در مناطق مرزي به دست آمده است.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد فلاحي همزمان با ايام هفته دولت و با همراهي امام جمعه مريوان ضمن حضور در مناطق مرزي مريوان با شماري از نيروهاي مرزباني ديدار و گفتگو كرد و از رشادت هاي صورت گرفته براي نهادينه كردن امنيت پايدار در مرزهاي شهرستان مريوان تقدير كرد. وي با اشاره به اینکه امنیت کامل در مرزهای شهرستان مریوان برقرار است، گفت: مردم ایران اسلامی به ویژه ساکنان مرزهای کشور از جمله شهرستان مریوان به واسطه هوشیاری مرزداران شجاع در امنیت کامل به سر می‌برند و انتظار مي رود كه اين روند همچنان با رشادت مردم و آمادگي تمامي نيروهاي نظامي و انتظامي ادامه داشته باشند. فرماندار شهرستان مريوان به هوشياري نيروهيا مرزباني در شهرستان مريوان و ساير نقاط كشور در راستاي حفاظت از مرزها اشاره كرد و افزود: پرسنل هنگ مرزی از جمله غیورترین افرادی هستند که در راه پاسداری از مرزهای کشور به انجام وظیفه مشغول هستند. وی با اشاره به نقش مردم در راستاي پايداري اين امنيت گفت: مردم ایران اسلامی بویژه ساکنان مرزهای کشور از جمله شهرستان مریوان امروز به واسطه هوشیاری مرزداران شجاع در امنیت کامل به سر می‌برند. فلاحي عنوان کرد: مرزداران و نیروهای نظامی و انتظامی با برقراری کامل امنیت در مرزهای کشور توانسته‌اند برگی زرین و افتخارآمیز در تاریخ میهن اسلامی برای خود ثبت کنند. وی گفت: حراست و پاسداری از مرزها توسط مرزداران غیور و توانا مثال زدنی و قابل ستایش بوده و امید است که این افراد بتوانند در تمامی مراحل پاسداری از این میهن اسلامی موفق باشند. فلاحی با اشاره به اینکه شهرستان مریوان با دارا بودن بیش از 110 کیلومتر مرز مشترک با عراق همواره یکی از شهرستان های مهم غرب کشور بوده است افزود: آرامش و امنیت ارمغان فعالیت شبانه روزی مرزداران و حافظان امنیت است که امید است با همکاری هرچه بهتر و بیشتر مردم بتوان این امنیت را حفظ کنیم. امام جمعه مریوان نیز در این دیدار با تقدیر از پرسنل هنگ مرزی اين شهرستان عنوان کرد: مرزداران امنیت آفرینان ما بوده و با فعالیت های خود توانسته اند خدمتی بسیار بزرگ را به جامعه که همان برقراری امنیت است انجام دهند. ماموستا مصطفی شیرزادی افزود: پاسداری از مردم امری است شرعی، خداپسندانه و امروزه افرادی برای ایران اسلامی مرزداری می کنند که به جرات می توان گفت از غیورترین مردان دنیا هستند. وي با اشاره به رشادت هاي صورت گرفته در راستاي اقتدار و امنيت ايران اسلامي بيان كرد: مردم كشور ما در برهه هاي مختلف با رضادت و جانفشاني از نظام اسلامي دفاع كرده اند و امروز همه ما بايد در راستاي پاسداشت خون شهيدان در اين عرصه با تمام توان حضور پيدا كنيم. در اين ديدار فرمانده مرزباني شهرستان مريوان نيز ضمن ارائه گزارشي از وضعيت نيروهاي مرزباني در اين شهرستان از حضور فرماندار و امام جمعه مريوان تقدير كرد و گفت: نيروهاي مرزباني در هر شرايطي آماده دفاع از مرزهاي ايران اسلامي هستند و اين مهم را در طول سالهاي اخير به خوبي نشان داده اند.


۱۳۹۳/۶/۵ - ۱۰:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن