تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819894055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب جمعه بوکان: ملت ایران مدیون خون شهدا و پایداری آزادگان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خطیب جمعه بوکان: ملت ایران مدیون خون شهدا و پایداری آزادگان هستند بوکان، مهاباد - ایرنا - امام جمعه موقت بوکان گفت: ملت ایران اسلامی مدیون خون شهدا و پایداری آزادگان در هشت سال جنگ تحمیلی هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سیدخالد رسول زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور افزود: آزادگان مردانی بودند که دوران تلخ اسارت را در راه اعتلای نظام و کشور با صبر و بردباری و استقامت سپری کردند.
وی ادامه داد: آزادگان سرافراز حماسه عزتمندی و ذلت ناپذیری ملت شریف کشورمان را نیز در سخت ترین شرایط تکرار و ثابت کردند که همواره حافظ ارزشهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.
ماموستا رسول زاده گفت: شهدا، رزمندگان، آزادگان و جانبازان ما در هشت سال جنگ تحمیلی به خوبی به وظیفه خود عمل کردند و هم اکنون نیز نوبت جوانان و نسل های جدید انقلاب است تا در میدان جنگ نرم و جنگ اقتصادی برای رسیدن به اهداف عالیه نظام با دشمن بجگند.
وی ادامه داد: امروز آزادگان می توانند به عنوان سفیران جنگ در عرصه های دیگر اجتماع حافظ ارزش های انقلاب و امام راحل باشند.
شهرستان بوکان با 227 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7510/584/581



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن