تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799472468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن پیروزی در غزه / مفاد توافق آتش بس بلند مدت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: جشن پیروزی در غزه / مفاد توافق آتش بس بلند مدت


در پی اعلام آتش ‌بس طولانی مدت با میانجی ‌گری مصر و با تن دادن رژیم صهیونیستی به خواسته ‌های گروه ها و جنبش مقاومت فلسطین، مردم غزه با تکبیر و شلیک هوایی، این پیروزی را جشن گرفتند. صدای تکبیر و شلیک تیرهوایی به نشانه شادی از مساجد شنیده شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه، صدای تکبیر از همه مساجد نوار غزه شنیده شد و افراد مسلح از جمله نیروهای گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اقدام به شلیک تیرهوایی کردند.
 
خوشحالی مردم غزه

هزاران فلسطینی درحالی که پرچم های فلسطین و پرچم های سبز حماس را در دست داشتند در خیابان های نوار غزه به راهپیمایی پرداختند و دستیابی به توافق آتش بس را جشن گرفتند. شرکت کنندگان شعارهایی در حمایت از گردان های قسام و مقاومت سر دادند.  این جشن و راهپیمایی پس از اینکه محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی دستیابی به توافق «فراگیر و دائم» را برای آتش بس در نوار غزه تایید کرد آغاز شد.

وزارت امور خارجه مصر نیز در بیانیه ای دستیابی به این آتش بس را تایید کرد. جنبش حماس هم این توافق را تایید کرد و آن را «پیروزی برای مقاومت» دانست.  

سامی ابوزهری سخنگوی رسمی جنبش حماس در نشستی خبری در بیمارستان الشفا در غزه گفت :« توانستیم آنچه را که ارتش های عرب با هم نتوانستند به دست بیاورند محقق کنیم.  امروز این پیروزی بزرگ را به ملت فلسطین و امت عربی تبریک می گوییم.»  وی خطاب به ساکنان غزه گفت :« به آنها گفتیم به منازل خود بازنخواهید گشت مگر با تصمیم حماس و نه با تصمیم نتانیاهو. الان نیز به شما می گوییم پس از اجرایی شدن آتش بس می توانید به منازل خود بازگردید با تصمیم حماس.»
 
خوشحالی مردم غزه

 به گزارش « آسوشیتدپرس » ، محمود عباس ، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز در سخنانی کوتاه ، ضمن تشکر از نقش کلیدی مصر در امضای توافق آتش ‌بس ، گفت: می خواهم توافقنامه ای را اعلام کنم که ریاست ( تشکیلات خودگردان ) فلسطین ، به دعوت مصر ، به پایان جامع و پایدار گلوله باران و درگیری ( در نوار غزه ) رسیده است. این آتش بس ، ساعت 7 امشب ( به وقت فلسطین و قاهره ) (16 به وقت گرینویچ ) آغاز می شود. ما امیدواریم که این ( آتش بس ) ، برای تامین خواسته ها و نیازهای عزیزانمان در غزه ، محترم شمرده شود و بتوانیم برای آنان ، نیازهای خوراکی و دارویی شان را تامین کنیم. بازسازی تمام آنچه دشمن خراب کرده است ، می بایست آغاز شود.
   
دانلود
وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد کمی پیش از اجرایی شدن آتش بس، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه دو کودک فلسطینی کشته شدند.  این توافق پس از گذشت 50 روز از آغاز حمله رژیم صهیونیستی  به نوار غزه که دست کم دو هزار و 143 کشته و بیش از 11 هزار زخمی برجا گذاشت به دست آمد.

تامر المدقه (23 ساله) یکی از هزاران فلسطینی شرکت کننده در تجمع میدان سرباز گمنام در شهر غزه گفت :« خدا را شکر مقاومت پیروز شد ، امروز غزه به جهان ثابت کرد ایستاده است و قویتر از رژیم صهیونیستی است و به امید خدا قدس را نیز آزاد خواهد کرد.»

ˈموسی ابومرزوقˈ معاون دفتر سیاسی حماس هم در صفحه فیس بوک خود، این مذاکرات منجر به توافق را تجسم مقاومت مردم فلسطین و یک پیروزی برای مقاومت توصیف کرد.

در تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه، بیش از 2 هزار فلسطینی شهید و هزاران تن دیگر زخمی شدند.

 رمضان عبدالله :زمان ترس از رژیم صهیونیستی گذشته است

 رمضان عبدالله شلح دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کنفرانس خبری گفت: امروز شما نشان دادید که زمان ترس از رژیم صهیونیستی گذشته است. جهان گمان می کرد که کسی نمی تواند در برابر رژیم صهیونیستی  بایستد اما شما این کار را کردید. همه گمان می کردند که کسی به خود جرات جنگ با صهیونیست ها را نمی دهد اما شما این کار را انجام دادید.

این گمان هم وجود داشت که کسی نمی تواند یک یا چند ساعن در برابر ارتش رژیم صهیونیستی بایستد اما شما در حدود دو ماه ایستادگی کردید. امروز شما مستحق درود هستید چرا که مقاومت شما بیش از حد تصور بود. مقاومت شما برای ما تعجب برانگیز نبود زیرا شما را می شناختیم بنابر این در میدان سیاست هم مقاومت کردیم.

ما در مذاکرات به پایه ای قدرتمند تکیه کردیم که نامش ملت فلسطین بود. به همه منازل، خانواده شهدا، مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدا که قیمت این حماسه را پرداختند درود می فرستیم. شما پیروزی را رقم زدید که مستحق هرگونه سلام و درود و افتخار است. شما بهترین ملت بودید که برای امت ما افتخار آفریدید. به گردانهای مقاومت می گویم نه فقط به گردان قدس که به عنوان سخنگوی آن هستم، بلکه به همه گردان های مقاومت فلسطین بدون استثناء می گویم ای قهرمانان فلسطین در این شرایط و وضعیت سخت و بسیار پیچیده که منطقه خاورمیانه در آن قرار دارد معجزه آفریدید و همه جهانیان را انگشت به دهان کردید و قدرت تصمیم گیری را از دشمن گرفتید تا اینکه سران رژیم صهیونیستی در روزهای آخر به جنون کشیده شدند.

آنچه امروز به دست آمده را شما با صبر و مقاومت و خون و آتش نوشتید و به همه کسانی که به فلسطین پشت کردند اعلام کردید که فلسطین فراموش شدنی نیست و جنایت نابخشودنی که دهها سال قبل بر آن تحمیل شده عیر قابل بخشش و فراموش ناشدنی است. دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی نسخه جدید فاشیسم و نازیسم است که هر جنایتی را علیه ملت فلسطین مرتکب شده است. اما علیرغم این معادله نابرابر، مقاومت فلسطین توانست معادلات را با اراده خود تغییر دهد. نتانیاهو برای نابودی مقاومت آمده بود اما موشک های مقاومت حتی تا لحظات آخر جنگ در حال شلیک بود. مقاومت فلسطین سامانه دفاعی و امنیتی رژیم صهیونیستی را درهم شکست و کاری کرد که محبوبیت نتانیاهو از ابتدای جنگ تا روز آخر به شدت کاهش یافت. به صهیونیست ها می گویم که سران احمقتان به شما وعده پیروزی دادند اما برایتان مرگ، ویرانی و ننگ به ارمغان آوردند.

رمضان عبدالله ادامه داد: ما از ابتدا اجازه ندادیم کسی در مورد سلاح مقاومت سخنی بگوید و بار دیگر اعلام می کنیم که در مذاکرات آینده هم چنین اجازه ای را نخواهیم داد و سلاح مقاومت را خط قرمز می دانیم.  وی همچنین اظهار داشت: امروز فلسطین قطب نمای حرکت ملتها را به مسیر صحیح بازگرداند و اعلام کرد که دشمن اصلی امت، رژیم صهیونیستی است و باید در برابر آن ایستاد. من برای اولین بار قیمت و ارزش غزه ای بودن خود را درک کردم. اما بالاتر از آن افتخار کردم که فلسطینی، عرب و مسلمانم.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای پیروزی ملت فلسطین در جنگ را تبریک گفت
  شبکه المنار گزارش داد: حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای پیروزی ملت فلسطین در جنگ را یک پیروزی بزرگ خواند و آن را به مردم فلسطین، گروههای مقاومت و خانواده شهدا و اسرای فلسطینی تبریک گفت.  در بیانیه آمده است: ملت فلسطین توانست رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش آتش بس و قبول مطالبات موردم نوار غزه کند که این مساله زمینه ای برای پیروزی های آینده خواهد بود. حزب الله همچنین از کشورهایی که برای برآورده شدن مطالبات مردم فلسطین تلاش کردند، تقدیر کرد.
   
دانلود     مفاد توافق آتش بس بلند مدت در غزه

شبکه تلویزیونی الجزیره  گزارش داد توافق آتش بس در نوارغزه شامل ازسرگیری مذاکرات غیرمستقیم درباره فروگاه، بندر و اسرای فلسطینی می شود. این مذاکرات قرار است یک ماه دیگر ازسرگرفته شود.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: یک منبع در جنبش حماس بعد از ظهر سه شنبه اعلام کرد توافقنامه آتش بس حاصل شده است و شامل کاهش فوری محاصره غزه خواهد بود و گفتگو درباره ساخت یک بندر و فرودگاه در نوار غزه نیز ماه آینده آغاز می شود.
 
بازگشایی گذرگاهها
شبکه تلویزیونی القدس نیزبه نقل از خبرنگار خود اعلام کرد یک منبع آگاه در مصاحبه اختصاصی با این شبکه پیش بینی کرد توافقی مبنی بر برقراری آتش بس در غزه اعلام شود که براساس آن گذرگاهها بازگشایی، بازسازی خرابی های ناشی از حملات به غزه آغاز و کمک های بشردوستانه به این منطقه وارد می شود. و پس از آن گفتگوها برای حل و فصل سایر مسائل باقیمانده ظرف یک ماه، آغاز خواهد شد.

مفاد توافق توافق آتش بس دراز مدت میان رژیم صهیونیستی و فلسطین شامل لغو محاصره غزه است. این توافق شامل لغو محاصره غزه و بسته شدن گذرگاه مرزی کرم ابو سالم خواهد بود. این توافق همچنین شامل لغو تعطیلی گذرگاه مرزی رفح خواهد بود که مصر به شدت به این علت مورد انتقاد بود.

در این توافق آمده است تا زمانی که آتش بس پایدار باشد رژیم صهیونستی  به این توافق پایبند خواهد بود و محاصره را لغو خواهد کرد و محدودیت های اعمال شده بر مرز رفح و دیگر گذرگاه ها لغو خواهد شد. با این حال باید دید که این توافق دراز مدت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت
   
خوشحالی مردم غزه

خوشحالی مردم غزه

خوشحالی مردم غزه

خوشحالی مردم غزه

خوشحالی مردم غزه
 

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن