تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820957450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستاوردهای دولت یازدهم در نمایان و قابل تقدیر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس دانشگاه شیراز: دستاوردهای دولت یازدهم در نمایان و قابل تقدیر است خبرگزاری پانا: رئیس دانشگاه شیراز گفت: دستاوردهای دولت یازدهم در همین زمان كوتاه نیز نمایان و قابل تقدیر است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۴ شهريور ساعت 14:39



به گزارش خبرگزاری پانا، مجید ارشاد در مراسم بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: آموزش‌عالی در دولت یازدهم وارث مشكلات ناشی از تاسیس مراكز متعدد در سال‌های اخیر و در نقاط مختلف كشور است.
رئیس دانشگاه شیراز افزود: حلقه‌های متعددی موجب تبدیل علم به ثروت می‌شود كه یكی از مهم ترین آنها اعتماد به دانشگاهیان است.
وی با اشاره به لزوم تدوین طرحی جامع جهت توسعه آموزش عالی اضافه كرد: دولت باید نسبت به میزان تلاش و پژوهش دانشجویان هر دانشگاه از بودجه ناخالص ملی، اعتبار مناسبی را برای تدوام فعالیت های آن دانشگاه در نظر بگیرد.
ارشاد خواستار تلاش دانشگاهیان در راستای درآمدزایی بیشتر و عدم استفاده آنها از بودجه‌های دولتی شد و با انتقاد از افراط دولت قبلی در تاسیس بی‌رویه مراكز آموزش‌عالی گفت: در سال‌های اخیر بدون فراهم كردن زیر ساخت‌های لازم، اقدام به تاسیس این مراكز شده است كه دامنه مشكلات آن تا دولت تدبیر و امید ادامه دارد.
وی بهره‌گیری از عقلانیت و خرد جمعی را در اداره مملكت ضروری دانست و اضافه كرد: با افزایش امید به آینده در جوانان و فراهم كردن شرایط مساعد از مهاجرت نخبگان جلوگیری می‌شود.
رئیس دانشگاه شیراز بازیابی جایگاه ایران را در مناسبات بین‌الملی ارزشمند توصیف و اضافه كرد: ایجاد اقتصاد مقاومتی و غیر آسیب‌پذیر در برابر تهدیدات درونی و بیرونی، نیازمند تعامل و همسویی نهادهای مختلف به ویژه دانشگاه است.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن