تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803243827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمليات شبانه پليس پايتخت براي دستگيري مخلان نظم و امنيت عمومي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۶:۵۸ب.ظ)
عمليات شبانه پليس پايتخت براي دستگيري مخلان نظم و امنيت عمومي سردار ساجدي نيا از اجراي عمليات گسترده پليسي در جهت دستگيري موادفروشان،سارقين و اراذل و اوباش در سطح پايتخت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار حسين ساجدي نيا فرمانده انتظامي تهران بزرگ شب گذشته با حضور در ستاد فاتب در حاشيه اجراي طرح امنيت محله محور به خبرنگاران گفت: شب جاري نيروهاي پليس هاي تخصصي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در حوزه هاي تخصصي خود وارد عمل شده و عمليات هاي گسترده از ساعت 21 تا 4 بامداد در نقاط مختلف تهران انجام خواهند داد.
وي با بيان اينکه کار پليس تعطيل بردار نيست و چشمان بيدار پليس در طول شبانه روز اخبار و حوادث را رصد کرده و اقدامات متناسب با آن را انجام مي دهد افزود: در شب گذشته يگان هاي پليس هاي تخصصي تهران بزرگ وارد عمل شده و در حوزه هاي امنيت عمومي، مواد مخدر،سرقت و اراذل و اوباش که از دغدغه هاي اصلي شهروندان است عمليات گسترده انجام داده و ماموران يگان امداد نيز نيروها را کمک و پشيباني کردند.
ساجدي نيا با اشاره به اينکه پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از جمله پليس هاي تخصصي است که شبانه روز در سطح شهر تهران فعال بوده و عمليات انجام مي دهد،تصريح کرد:اين پليس به کشفيات و دستگيري هاي قابل قبول و چشمگيري دست يافته که در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته 95درصد افزايش رشد را نشان مي دهد.
اين مقام ارشد انتظامي در خصوص عملکرد پليس پيشگيري در حوزه کلانتري ها افزود: اقدامات اين پليس نيز که بخشي از آن در راستاي تامين امنيت جامعه و برخورد با ناهنجاريها و افراد مجرم و بزهکار است از طريق حضور واحدهاي گشتي آشکار و پنهان به صورت فعال و در طول شبانه روز در حال انجام است.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اينکه طرح هاي عملياتي تهران بزرگ به صورت مقطعي نبوده و پليس پايتخت طرح را به صورت دائم اجرا مي کند، افزود: پليس پايتخت با موضوعات مختلف و در نقاط مختلف شهر تهران هر شب طرح اجرا مي کند که بطور مثال در بحت راهنمايي و رانندگي هر کجا که به حضور پليس نياز احساس شد اين پليس حضور يافته و اقدامات خود را انجام مي دهد که در طرح امشب نير کارکنان پليس بزرگراه تهران يزرگ در سطح بزرگراه ها حضور داشته و اقدامات خود را انجام مي دهند.
سردار ساجدي نيا با بيان اينکه پليس پايتخت بنا به درخواست مردم طرح انجام مي دهد و دغدعه پليس نيز پاسخگويي به مطالبات به حق شهروندان است افزود: پليس ضمن مطالعه کارشناسانه اخبار و گزارشات اعلامي شهروندان در خصوص مواد فروشان، سارقان و اراذل و اوباش پس از تجزيه و تحليل گزارشات مردمي و شناسايي نقاط جرم خيز به صورت هفته اي 2تا 3 عمليات انجام مي دهد.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ در پايان پلبس پايتخت را خدمتگزار و خادم ملت شريف دانست و خاطر نشان کرد:تلفن 110 پل ارتباط بين پليس و شهروندان است و هموطنان مي توانند موارد مشکوک را از طريق تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تهران بزرگ با پليس در ميان بگذارند تا در کمترين زمان ممکن اقدام قانوني با آن صورت پذيرد و همچنين شماره تلفن 197 نيز در خصوص اقدامات کارکنان است که شهروندان در صورت داشتن انتقاد،شکايت،پيشنهاد و يا تقدير مي توانند مراتب را از اين طريق اعلام کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن