تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820947324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي 2080 طرح خودكفايي در چايپاره


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۱۷ب.ظ)
اجراي 2080 طرح خودكفايي در چايپاره مدير كل كميته امداد استان آذربايجان غربي گفت: تاكنون 2080 طرح خودكفايي از سوي خانواده هاي تحت حمايت در اين شهرستان به مورد اجرا گذاشته شده است.
به گزار ش خبرگزاري موج، جلال حسين زاده، مدير كل كميته امداد استان در ديداري كه به مناسبت هفته ي دولت با فرماندار شهرستان چايپاره داشت گفت: طبق پيش بيني هاي بعمل آمده امسال 207 خانوار ديگر در اين شهرستان خودكفا خواهند شد و بدينترتيب تعداد خانواده هاي خودكفا شده در چايپاره كه از چرخه ي حمايتي امداد خارج و به استقلال اقتصادي رسيده اند، به 612 خانوار خواهد رسيد.
در ادامه ي اين ديدار نمايشگاه دستاوردهاي خودكفايي كميته امداد چايپاره شامل 13 غرفه در محل مجتمع فرهنگي اين شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار و ساير مسئولين افتتاح و مورد بازديد اقشار مختلف مردم قرار گرفت.
در جريان افتتاح اين نمايشگاه كه تا پايان هفته دولت داير خواهد بود، فرماندار چايپاره با ابراز خرسندي از فعاليتهاي خودكفايي كميته امداد خاطرنشان ساخت: كميته امداد تنها دستگاهي است كه از ابتداء تا انتها بر روند اجراي طرحهاي اشتغالزا با دقت تمام نظارت مي كند و من شخصا از فعاليت هاي اين نهاد رضايت كامل دارم.
گفتني است، فرماندار اين شهرستان، از حاميان طرح اكرام كميته امداد بوده و چندين نفر از ايتام خانواده هاي نيازمند را تحت حمايت خود قرار داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن