تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814753888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسايي و ثبت نقاط ضعف و قدرت عملکرد امداد و نجات در حوادث


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۱۶ب.ظ)
شناسايي و ثبت نقاط ضعف و قدرت عملکرد امداد و نجات در حوادث رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر گفت: قرار است تجارب محفوظ مانده در سينه امدادگران باتجربه کشور و آرزوهاى تحقق نيافته مسئولان سابق هلال احمر در دوره خدمتشان براى آيندگان ثبت و ضبط شود.
به گزارش خبرگزاري موج، کوليوند در جمع معاونان امداد و نجات استانهاى اين جمعيت با اعلام اين خبر گفت: تجارب بسيارى در ميان امدادگران باسابقه و متخصص جمعيت وجود دارد که سالهاى متمادى امداد گرى در سينه آنها حبس مانده و لذا تصميم گرفتيم براى آيندگان اين تجارب را ثبت و حفظ کنيم.
وى به ثبت سوابق، نظرات، تجربيات و عملکردهاى مسئولان سابق هلال احمر هم اشاره و اعلام کرد: بر اين اساس علاوه بر ثبت تجربيات مديران، آرزوهايى که آنها در زمينه انجام اقداماتي در دوره رياست داشته اند و موفق به تحقق آن نشده اند هم ثبت خواهد شد.
رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر با اعلام راه اندازى مرکز تحقيقات امداد و نجات عنوان کرد: همه تلاشها بر اين استوار شده است تا همه حوادث و عملکردها در حوزه امداد و نجات تجزيه و تحليل شده و نقاط ضعف و قوت و فرصت ها و تحديدها براى استفاده در ماموريت هاى آينده تشريح و ثبت شود.
کوليوند فعاليت هايي که در حوزه لجستيک و پشتيباني انجام شده را مثبت ارزيابي و اذعان کرد: کتابچه اي در زمينه ادوات و تجهيزات پشتيباني در حال آماده شدن است.
وي گفت: بايد شکل گيري تيم هاي امدادگران در روستا و محلات نيز در دستور کار قرار گيرد تا از اين طريق معتمدان خود را در اين محل ها داشته باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن