تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813176448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهاي طلا بار ديگر سير صعودي به خود گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۵ب.ظ)
گزارش موج از بازار فلزات گرانبها بهاي طلا بار ديگر سير صعودي به خود گرفت بهاي اونس طلا در بازارهاي جهاني با افزايش 10 دلاري به يک هزار و 287 دلار رسيد.
گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، بهاي طلا امروز (سه شنبه) در بازارهاي جهاني با افزايش 10 دلاري روبرو شد و بار ديگر به کانال يک هزار و 280 دلاري بازگشت.
بر اساس اين گزارش، بهاي طلا به دنبال افزايش ارزش دلار در بازارهاي جهاني، روز گذشته به بالاترين حد خود در دو هفته گذشته رسيد. با اين حال بهاي اين فلز ارزشمند امروز بار ديگر روند صعودي به خود گرفته است.
انتشار آمارهاي اقتصادي آمريکا موجب شد تا کارشناسان پيش بيني کنند که به زودي فدرال رزرو نرخ بهره را بالا خواهد برد، اين مسأله بر افزايش ارزش دلار تأثير بسزايي داشته است.
ارزش يورو در برابر دلار آمريکا نيز به پايين ترين حد خود در يک سال اخير رسيده است.
کارشناسان بر اين باورند که بهبود شرايط اقتصادي آمريکا و نگراني ها نسبت به افزايش نرخ بهره اين کشور مهمترين عامل کاهش احتمالي قيمت طلا در روزهاي آينده نيز خواهد بود.
از سوي ديگر کاهش تنش هاي سياسي و درگيري ها در اوکراين تأثير زيادي بر افت تقاضاي طلا و افزايش شاخص سهام در بازارهاي بين المللي و افزايش ارزش دلار داشته است.
همچنين تحولات سياسي جهان؛ به خصوص در نوار غزه و عراق تأثير زيادي بر روند قيمت طلا مؤثر بوده است. رژيم صهيونيستي بار ديگر حملات وحشيانه خود به غزه را از سر گرفته است.
بهاي اونس طلا در بازارهاي جهاني در معاملات صبح امروز (سه شنبه) با افزايش 10 دلاري به هزار و 287 دلار رسيد. بهاي اين فلز ارزشمند روز گذشته به پايين ترين حد خود در دو ماه گذشته رسيده بود.
همچنين در معاملات امروز هر اونس نقره به قيمت 19 دلار و 44 سنت در بازارهاي جهاني دادوستد شد.
بهاي پلاتين نيز به يک هزار و 422 دلار در هر اونس رسيد.
هر اونس پالاديوم نيز در بازارهاي جهاني به قيمت 883 دلار خريد و فروش شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن