تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820718175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان هفته پنجم لیگ برتر/ پرسپولیس همچنان در کما


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پایان هفته پنجم لیگ برتر/ پرسپولیس همچنان در کما


هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امروز با توقف پرسپولیس و پیروزی راه آهن به پایان رسید. در آخرین بازی های این هفته ، تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران - برابر میهمان خود - پدیده مشهد با تساوی 1-1 متوقف شد . در این بازی ابتدا میلاد غریبی برای پدیده گلزنی کرد و در ادامه محمد عباس زاده از روی نقطه پنالتی مار را برای سرخپوشان به تساوی کشاند . دیروز نیز در دیگر دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر، در ورزشگاه تختی تهران ، استقلال با 3 گل برابر پیکان به پیروزی دست یافت و با 12 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت ، خسرو حیدری ، مهدی کریمیان و سجاد شهباززاده گل های استقلال را به ثمر رساندند.

سپاهان در فولاد شهر اصفهان برابر میهمانش -  فولاد خوزستان به تساوی یک - یک دست یافت تا هر دو تیم 10 امتیازی شوند ، در این بازی عبداله کرمی برای سپاهان و سروش رفیعی برای فولاد گلزنی کردند.

در تبریز ، تراکتورسازی در حالیکه با دو گل از صبای قم عقب بود در پایان با نتیجه 4 به 2 پیروز میدان شد ، لوسیانو ادینیو 2 بار و محسن دلیر و محمد ایران پوریان هریک یکبار برای تراکتور گل زدند و احمد حسن زاده و ایوب کلانتری گلهای صبا را به ثمر رساندند.

سایپا در کرج 2 به یک از سد نفت تهران گذشت ، محمد نُزهَتی و علی زینالی برای سایپا گلزنی کردند و علی قربانی تک گل نفت را درون دروازه حریف جای داد.

بازی تیمهای نفت مسجد سلیمان و گسترش فولاد تبریز 1 - 1 مساوی خاتمه یافت ، تک گل نفت مسجد سلیمان از گل به خودی بازیکن گسترش رقم خورد و میلاد جهانی هم برای نماینده تبریز گلزنی گرد ؛ در این بازی حسین مالکی بازیکن نفت در دقیقه 34 از زمین مسابقه اخراج شد.

استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان هم 1 - 1 مساوی شدند، معین عباسیان برای استقلال خوزستان و مرتضی تبریزی برای ذوب آهن گلزنی کردند؛ هادی محمدی - بازیکن ذوب آهن هم در دقیقه 69  با دریافت کارت زرد دوم مجبور به ترک زمین بازی شد.
 
جدول، لیگ برتر، هفته پنجم



دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن