تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813273845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنبش سیاسی – ورزشی در ایتالیا برای مبارزه با sla


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
جنبش سیاسی – ورزشی در ایتالیا برای مبارزه با sla
روبرتو باجو اسطوره اسبق فوتبال ایتالیا بعد از پاسخ مثبت به درخواست رنزی نخست وزیر ایتالیا از بلاتر و پلاتینی خواست تا در چالش سطل آب یخ به منظور مبارزه با بیماریهای لاعلاج عصبی عضلانی sla شرکت کنند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری aki روبرتو باجو اسطوره اسبق فوتبال ایتالیا که توسط میتو رنتزی وزیر ایتالیا رییس شورای اتحادیه اروپا به چالش سطل آب یخ به منظور مبارزه با بیمارهای لاعلاج عصبی عضلانی sla دعوت شد گفت: من می‌خواهم از نخست وزیر به دلیل تماسی که با من داشت تشکر کنم وهمکاری خود را با دعوت وی به طور رسمی اعلام نمایم من از همین جا از میشل پلاتینی رییس اتحادیه فوتبال اروپا و سپ بلاتر رییس فیفا دعوت می‌کنم تا برای مبارزه با این بیمارهی در چالش سطل آب یخ شرکت کنند این بیماری قبلا از فوتبال ایتالیا قربانی گرفته است که من می‌توانم به استفانو بورگونوو قهرمانی فیورنتینا و میلان اشاره کرد که به دلیل sla جانش را از دست داد.

جالب اینجاست که رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا هم توسط آندره آنیلی رییس باشگاه یوونتوس به این چالش دعوت شد طی پیامی اعلام کرد که با کمال میل درخواست رییس باشگاه یوونتوس را قبول کرد و در این چالش شرکت می‌کنم وظیفه شخصی من این است با بیمار sla مبارزه کنم.

فدراسیون فوتبال  ایتالیا هم در این جهت اقدامات موثری انجام خواهد داد در این میان رسانه‌های خبری در ایتالیا اعلام کردند که آنیلی رییس باشگاه یوونتوس هم توسط جووانی مالاگو رییس کمیته المپیک ایتالیا و همچنین دامیارنو تومازی رییس کمیته داوران ایتالیا به این مسابقه دعوت شده است.

مالاگو رییس کمیته ملی المپیک ایتالای هم با قبول شرکت در این چالش در مصاحبه‌ای تاکید کرد: کمک مالی من به نفع موسسه استفانو پورگونوو که سالها پیش به دلیل بیماری sla جان سپرد خرج خواهد شد. من هفته آینده با فدریکا پلگرنی برای مبارزه با بیماری sla  در این چالش شرکت کرده و کمک مالی خود را در اختیار موسسه نامبرده قرار خواهم داد.

گفتنی است مبارزه با این بیماری در ایتالیا طی چند روز اخیر به یک جنبش تبدیل شده است و بسیاری از ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی اعلام آمادگی کرده‌اند تا در چالش سطل آب یخ شرکت کرده تا کمک مالی به موسسه مبارزه با بیماری sla داشته باشند.
این هزینه ها صرف تحقیق برای چگونگی درمان این بیماری خواهد شد.

انتهای پیام/ 






تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن