تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803121880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چین سیستم عامل ملی را جایگزین ویندوز و اندروید میکند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: چین سیستم عامل ملی را جایگزین ویندوز و اندروید میکند
چین از مدتها پیش درگیر پیدا کردن راه حلی اساسی برای معضل حملات سایبری است که در اولین قدم در صدد است تا سیستم عامل ملی خود را راه اندازی نماید. حال آنگونه که بیان شده است چینی ها اکنون در مراحل پایانی این قدم نخست هستند و تا دو ماه آینده سیستم عامل ملی خود را که دولت این کشور رسما پشتیبانی آن را بر عهده دارد روانه بازار خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰ - 25 August 2014



چین سیستم عامل ملی را جایگزین ویندوز و اندروید میکند
چین از مدتها پیش درگیر پیدا کردن راه حلی اساسی برای معضل حملات سایبری است که در اولین قدم در صدد است تا سیستم عامل ملی خود را راه اندازی نماید. حال آنگونه که بیان شده است چینی ها اکنون در مراحل پایانی این قدم نخست هستند و تا دو ماه آینده سیستم عامل ملی خود را که دولت این کشور رسما پشتیبانی آن را بر عهده دارد روانه بازار خواهد شد.
به گزارش «تابناک» بعد از حملات سایبری اخیر که منجر به افشای اطلاعات دو هاب بزرگ تکنولوژی در چین و ایالات متحده شد، اکنون چین در حال کار بر روی یک سیستم عامل ملی است که از سوی دولت این کشور حمایت و پشتیبانی میشود. این امر بیش از همه برای مقابله با چالش های ناشی از استفاده از سیستم عامل های برآمده از شرکت های آمریکایی همچون مایکروسافت، گوگل و اپل است. بر اساس گزارشی که رویترز منتشر کرده است، این سیستم عامل در ماه اکتبر آماده خواهد شد. در مرحله نخست این سیستم عامل برای سیستم های دسکتاپ و در مرحله بعدی برای سیستم های موبایل تدوین و طراحی خواهد شد. «نی گونگان» رئیس اتحادیه تازه تاسیس توسعه و طراحی سیستم عامل ملی چین در این باره گفته است: امیدواریم در ماه اکتبر بتوانیم سیستم عامل ملی جدید را با پشتیبانی یک بازار نرم افزاری یا App Store روانه بازار کنیم. کلید موفقیت ما در شرایط و محیطی است که برای رقابت با گوگل، مایکروسافت و اپل فراهم میکنیم.
چین سیستم عامل ملی را جایگزین ویندوز و اندروید میکند

سیستم عاملی مبتنی بر لینوکس بر اساس گزارشی که پیش از این منتشر شده بود، نام سیستم عامل ملی که چین در حال توسعه و تدوین آن است China Operating System یا COS است. گفته میشود که این سیستم عامل جدید بر مبنای کرنل لینوکس است. همچنین این سیستم عامل قابلیت شخصی سازی برای استفاده بر روی همه دستگاه ها اعم از دسکتاپ، تبلت ها، گوشی های هوشمند و حتی Set-Up Box ها را دارا است. حتی گزارش شده است که شرکت تایوانی HTC نیز جزوی از اتحادیه چینی برای تدوین سیستم عامل ملی است و با این اتحادیه همکاری نزدیکی دارد. سیستم عامل COS که از کرنل لینوکس بهره میبرد، به شدت دست توسعه دهندگان و برنامه نویسان را برا تدوین و طراحی نرم افزارهایی بیش از آنچه اکنون در بازار نرم افزارهایی نظیر Windows Store یا Play Store میبینیم باز میگذارد که این امر بیش از همه ناشی از فعال بودن جمعیت کثیری از برنامه نویسان چینی است.
چین سیستم عامل ملی را جایگزین ویندوز و اندروید میکند

ظرفیت و قابلیت رقابت با غول های تکنولوژی در سیستم عامل آنگونه که اتحادیه تدوین و توسعه سیستم عامل ملی چین بیان کرده است، سیستم عامل COS توان رقابت با سیستم عاملهای اندروید – در پلتفرم موبایل – ویندوز – در پلتفرم دسکتاپ و همچنین سیستم عاملهای iOS و Mac از شرکت اپل را دارا است. این موضوع بیش از همه به زیان مایکروسافت تمام خواهد شد زیرا بخش مهمی از بازار چین اکنون از سیستم عامل ویندوز استفاده میکنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن