تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803995194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات ۷ ميليارد دلاري پارس جنوبي در ۵ ماهه سال ۹۳


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۱۵ب.ظ)
صادرات ۷ ميليارد دلاري پارس جنوبي در ۵ ماهه سال ۹۳ در ۵ ماهه نخست سال ۹۳ بالغ بر ۷ ميليارد دلار کالاي نفتي و غير نفتي از جمله محصولات پتروشيمي و ميعانات گازي از منطقه ويژه انرژي پارس به بازارهاي هدف صادر شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، خداداد رحيمي مدير کل گمرک منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس اظهار کرد: با وجود اعمال تمام تحريم‌هاي دولت‌هاي غربي و آمريکا عليه کشورمان، افزايش چشمگير صادرات مواد نفتي و غير نفتي در 5 ماهه نخست سال 1393 اتفاق افتاده است.
مديرکل گمرک منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس ادامه داد: هزار و 939 تن کالا به ارزش 679 ميليون و 900 هزار و 115 دلار طي 5 ماهه نخست امسال از طريق اداره کل گمرک منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس وارد کشور شده است که در مقايسه با مشابه سال قبل از نظر وزن 16 درصد رشد نشان مي‌دهد که عمده کالاهاي وارد شده تجهيزات پالايشگاهي و مواد شيميايي مورد استفاده پتروشيمي‌ها و فازهاي پارس جنوبي بوده است.
وي گفت: در اين مدت 3455 تن کالا به ارزش 293 ميليون دلار از اين گمرک ورود موقت شده است که در مقايسه با زمان مشابه سال قبل از نظر وزن 3300 درصد و از حيث ارزش 4690 درصد رشد نشان مي‌دهد.
وي ادامه داد: همچنين 27419 تن کالا به ارزش 11 ميليارد و 822 ميليون دلار تحت رويه ترانزيت خارجي به داخل کشور حمل شده است که در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزن 3452 درصد و از حيث ارزش 2800 درصد رشد نشان مي‌دهد و در ضمن مقدار يک ميليون و 303 هزار و 628 تن کالا به ارزش يک ميليارد و 478 ميليون و 389 هزار و 295 دلار تحت رويه کاپوتاژ به داخل کشور حمل شده است.
رحيمي اضافه کرد: 4 ميليون و 85 هزار و 572 تن کالاي غيرنفتي شامل محصولات توليدي منطقه به ارزش 3 ميليارد و 683 ميليون و 384 هزار و 467 دلار به خارج از کشور صادر شده است که در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزن 26 درصد و از حيث ارزش 59 درصد رشد نشان مي‌دهد و همچنين 4 ميليون و 92 هزار و 281 تن ميعانات گازي به ارزش 3 ميليارد و 255 ميليون و 62 هزار و 848 دلار از اداره کل گمرک منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس به خارج از کشور صادر شده است که در مقايسه با مشابه سال قبل از نظر وزن 2 درصد رشد نشان مي‌دهد.
مديرکل گمرک منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس اظهار کرد: در مجموع در مدت ياد شده بيش از 8 ميليون و 177 هزار و 853 تن کالا شامل پلي اتيلن سبک و سنگين، دي اتيلن گلايکول، مونو و تري اتيلن گلايکول،کود اوره، بوتان، پروپان، ميعانات گازي، پارازايلين، سيمان، متانول و امثال آنها به ارزش 6 ميليارد و 938 ميليون و 447 هزار و 315 دلار از اين گمرک به خارج از کشور صادر شده است که در مقايسه با مشابه سال قبل از نظر وزن 13 درصد و از حيث ارزش 18 درصد رشد نشان مي‌دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن