تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804916497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاخصه‌ها و وِیژگی‌های دولت شهید رجایی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



امام جمعه موقت شهرکرد تشریح کرد؛
شاخصه‌ها و وِیژگی‌های دولت شهید رجایی خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه شهرکرد در تشریح شاخصه‌ها و وِیژگی‌های دولت شهید رجایی گفت: دلسوزی، تعهد، مردمی‌بودن و تلاش برای خدمت به مردم جهت رفع مشکلات و موانع توسعه کشور از ویژگی‌های برجسته دولت در دوران مدیریت شهید رجایی بود.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدابوالحسن فاطمی، مدیر حوزه علمیه شهرکرد، صبح امروز، در کلاس معارف مدیران این شهرستان، با اشاره به اهمیت مصون ماندن مؤمن از آتش جهل، افزود: مؤمن برای دوری از آتش جهل باید به لباس دین و تقوا مزین شود تا به دور از خرافات، توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان اسلام در جهت رضای الهی و سعادت خویش و جامعه تلاش کند.
 
وی افزود: در طول تاریخ بشریت شاهد فتنه‌ها، اختلاف‌افکنی‌ها، آیین‌ها، مراسم‌ها و فریب‌کاری‌های گوناگونی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بوده‌ایم که همواره مردم را به‌سوی جهل و جهالت سوق می‌دهند.
 
حجت‌الاسلام فاطمی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت بصیرت‌افزایی در جامعه، اظهار داشت: بصیرت‌افزایی لازمه جامعه برای دوری از فتنه‌ها و انحرافات و مقابله با عوامل آن است که توجه خاص هر مؤمنی را نسبت به خویشتن می‌طلبد.
 
وی خاطرنشان کرد: برای دست‌یابی به بصیرت باید به‌سوی بندگی خداوند متعال و درک و فراگیری معارف و مفاهیم دینی حرکت کنیم و هر‌ قدر به معنویت و بندگی خداوند متعال پیش برویم، خداوند نیز بصیرت لازم را به ما اعطا می‌کند که در مقابل دشمنان اسلام و فتنه‌های آن‌ها مقاومت کنیم.
 
مدرس حوزه علمیه شهرکرد با استناد به فرمایشات امام علی‌(ع) در مورد عواقب فتنه در جامعه، افزود: باید با داشتن بصیرت و آگاهی لازم، مانع از نفوذ و کارشکنی فتنه‌گران در جامعه باشیم و نباید به دام عوامل فتنه گرفتار شویم تا به سبب ایمان و بصیرت از تباهی و انحطاط جامعه جلوگیری کنیم.
 
این مقام مسؤول با اشاره به اهمیت تبلیغات و فرهنگ‌سازی در خصوص بصیرت‌افزایی جامعه، تأکید کرد: مسأله خطیر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی جامعه اسلامی بر ‌عهده عالمان و مبلّغان دینی، حوزه‌های علمیه، مسؤولان نظام و رسانه‌ها است که سبب آگاهی و بصیرت‌افزایی جامعه می‌شوند.
 
حجت‌الاسلام فاطمی اظهار داشت: استکبار جهانی در‌صدد خدشه‌دار کردن چهره رحمانی دین مبین اسلام است و مردم ایران‌ اسلامی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، در این برهه زمانی حساس با ایستادگی در برابر چالش‌های پیش‌رو و فتنه و دسیسه‌های دشمنان نظام اسلامی برای رستگاری و سعادت مسلمانان تلاش می‌کند.
 
امام جمعه موقت شهرکرد در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین هفته دولت، به تشریح شاخصه‌ها و وِیژگی‌های دولت شهید رجایی پرداخت و اظهار داشت: دلسوزی، تعهد، مردمی‌بودن و تلاش برای خدمت به مردم جهت رفع مشکلات و موانع توسعه کشور از ویژگی‌های برجسته دولت در دوران مدیریت شهید رجایی بود.
 
وی تلاش برای اجرای طرح‌های ماندگار جهت از بین بردن محرومیت و فقر را از دیگر ویژگی‌های این دولت عنوان کرد و افزود: شهید رجایی مدیری بود که اصول مدیریتی خود را از دستورات و مفاهیم اسلامی دریافت کرده بود و در زندگی خود نیز این اصول را رعایت می‌کرد.
 
مدیر حوزه علمیه شهرکرد با اشاره به ساده‌زیستی شهید رجایی در حالی که همه امکانات و منابع کشور را در اختیار داشت، اضافه کرد: امروز پیشرفت، امنیت و توسعه همه‌جانبه کشور در عرصه‌های اقتصادی، نظامی، سیاسی و اجتماعی بدون شک مرهون جانفشانی شهدایی همچون شهید رجایی‌ها است و ما باید به خاطر برخورداری از این نعمت قدردان و سپاس‌گذار باشیم.
 
این مقام مسؤول در ادامه به توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا اشاره کرد و افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل که استکبار منافع خود را در منطقه خاورمیانه از دست رفته دید، تلاش کرد تا با ترور شخصیت‌های علمی و سیاسی مسیر پیشرفت نظام و انقلاب را خدشه‌دار کند.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدای انقلاب و نظام در مرحله‌ای از امنیت و پیشرفت قرار دارد که با وجود این که در کشورهای همسایه گروه‌های تکفیری از فضای ناامن جهت از بین بردن امت ها استفاده می‌کند اما ایران اسلامی در سایه امنیت همچنان در مسیر پشرفت خود با وجود تحریم‌ها و تهدیدات در عرصه‌های دفاعی، هسته‌ای و بین‌المللی استوار گام بر می‌دارد./9457/پ202/ب2




۱۳۹۳/۶/۳






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن