تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814709746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید رایگان از موزه های آذربایجان شرقی در چهارم شهریور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی حق پرست خبرداد:
بازدید رایگان از موزه های آذربایجان شرقی در چهارم شهریور
تبریز- خبرگزاری مهر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت هفته دولت بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی این استان در روز چهارم شهریور رایگان خواهد بود.



به گزارش خبرنگار مهر، فرزین حق پرست صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میراث فرهنگی استان برای گرامیداشت هفته دولت طرح های بی شماری در نظر گرفته که یکی از آنها بازدید رایگان از موزه های استان در روز سه شنبه چهارم شهریور است. وی ادامه داد: موزه های آذربایجان، قاجار، مشروطه، سنجش، سایت موزه عصر آهن، مسجد کبود تبریز و کلیسای سنت استپانوس جلفا از جمله مکان هایی هستند که با استقبال بالای گردشگران مواجه شده اند به همین دلیل این اماکن همه روزه از ساعت 9 تا 21 برای بازدید علاقه مندان باز است. حق پرست با اشاره به دیگر موزه های استان نیز گفت: رایگان بودن موزه ها تنها اختصاص به شهر تبریز نداشته و در شهرستان ها نیز موزه های ایلخانی مراغه، محرم، قرآن و کتابت، صفوی بناب، ادب و عرفان اهر، مردم شناسی جنوب سهند بناب، هدایای خامنه، عشایر آذربایجان در سراب، باستان شناسی خداآفرین و موزه سنگ نگاره مراغه به صورت رایگان آماده بازدید علاقمندان و گردشگران هستند. وی ادامه داد: ساعات کاری موزه و اماکن تاریخی استان از ساعت هشت تا دو و نیم ظهر است که در روزهای گذشته شاهد مراجعه تعداد زیادی از بازدید کنندگان به این اماکن بوده ایم. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه اماکن تاریخی بخشی از فرهنگ مردم را تشکیل می دهد، گفت: امیدواریم گردشگرانی که به این استان وارد می شوند با بازدید از این اماکن تاریخی با فرهنگ مردمان این استان آشنا شده و پی به اصالت و تاریخی این استان ببرند.


۱۳۹۳/۶/۳ - ۱۱:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن