تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820934745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وارث تورم بیش از 40 درصدی گذشتگان بوده ایم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار فارس: وارث تورم بیش از 40 درصدی گذشتگان بوده ایم خبرگزاری پانا: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار فارس گفت : حرکت کشور رو به جلو است و برای حفظ این روند و سرعت بخشی به آن مدیران باید ارتباطشان با نخبگان جامعه افزایش یابد و دنبال این مسئله باشند که از دیوان سالاری اداری کاسته و حرکت اداارت برای ارائه خدمت روان شود.
۱۳۹۳ دوشنبه ۳ شهريور ساعت 09:42



به گزارش خبرگزاری پانا، احد جمالی در مراسم افتتاحییه نمایشگاه هفته دولت اظهار داشت : اگر دستاوردهای كنونی از سوی دولتمردان حمایت شوند و دست اندركاران اجرایی بتوانند برنامه ریزی ها را با موفقیت به اجرا بگذارند ، كارگزاران نظام می توانند در حوزه های مختلف دستاوردهای كشور و جامعه را افزایش و ارتقاء ببخشند.
وی ادامه داد : در بخش تولید باید با حمایت همه جانبه بالادستی به تولید انبوه برسیم و شاهد فراگیری تولیدات و خدمات باشیم.
معاون استاندار فارس تصریح كرد : حمایت از اقدامات دولت در سالی كه گذشت می تواند مشوق مسئولان و خدمتگزاران مردم باشد؛ خوشبختانه نیروی خلاق و با تفكر در این كشور و استان كم نیست و می توان بر روی توان آنها حساب باز كرد.
جمالی افزود : هر ساله می بینیم در رقابت های علمی، این نیروهای خوش فكر و خلاق به افتخارات فراوانی دست می یابند و در این میان كشور ایران و استان فارس شاخص ترین نیروهای منطقه و حتی جهان را در برخی مورد در خود جای داده است.
وی گفت : با توجه به این استعداد ها ، اگر كسی اهل تحقیق و پژوهش باشد به این نتیجه می رسد كه افق روشنی در پیش روی ایران است و دولت نیز می تواند هموار كننده مسیر رشد و تعالی كشور باشد.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار فارس با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته دولت ، عنوان كرد : برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند نمود تلاش بخش های مختلف جامعه برای پیشرفت را عینی تر كند .
جمالی بیان داشت : حركت كشور رو به جلو است و برای حفظ این روند و سرعت بخشی به آن مدیران باید ارتباطشان با نخبگان جامعه افزایش یابد و دنبال این مسئله باشند كه از دیوان سالاری اداری كاسته و حركت اداارت برای ارائه خدمت روان شود.
وی تصریح كرد : مسیر دولت و برنامه آن ، تسهیل زیر ساخت ها برای حضور پر رنگ بخش خصوصی است و این بخش می تواند نبض تولید ثروت در جامعه را به دست بگیرد؛ نگاه دولت حمایت بخش خصوصی و برون سپاری امور به این بخش است.
معاون استاندار فارس ادامه داد : دولت تا كنون به دنبال ترمیم خرابی ها و مشكلات گذشته بوده است و نباید فراموش كنیم وارث دولتی بوده ایم كه بیش 40 درصد تورم را از خود به یادگار گذاشته است و تعاملات بین المللی خوبی در كارنامه خود ندارد.
جمالی گفت : مشكلات داخلی و خارجی بسیاری داشته ایم و در سالی كه گذشت بسیاری از مشكلات رفع شد ؛ البته حركت رو به جلو كشور امیدوار كننده است و در حوزه های مختلف دولت توانسته بر مشكلات غلبه كند و جلو ریشه دار شدن مسائل را بگیرد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن