واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: مشکل در وارد کردن متریال در vray 3ehzad/ 16 شهريور 1388, 23:02سلام دوستان من یه پک متریال های v-ray رو گرفتم که متریال هاش همه با پسوند .mat هستش میخواستم ببینم چه جوری میشه متریال ها رو وارد مایا کرد در ضمن اگه لینک اموزشی هم برای vray دارید که بزارید بنده مبتدی بتونم چیزی از این موجود بفهمم ممنون میشم .:. soroosh .:. 16 شهريور 1388, 23:45امم راستش تا حالا تست نکردم و نمیدونم که چطوری میشه متریال را همیشه تو لیست متریال ها اضافه کرد . اما خب شما فرض کنید یک فایل باز دارید . فکر میکنم اگه متریال را سلکت کنید و درگ کنید داخل صحنه مایا به متریالهای ساخته شده شما اضافه میشه . تست کنید فکر میکنم جواب بده ... موفق باشید . 3ehzad/ 17 شهريور 1388, 01:14ممنونم سروش جان این کارو کردم ولی جواب نداد راستش من مشکلم در اصل اینه که نمیدونم چه طوری از این متریال ها تو مایا استفاده کنم حالا برام فرقی نمیکنه چه تو لیست متریالها باشه چه جای دیگه .:. soroosh .:. 17 شهريور 1388, 01:34من خودم وقتی از متریالی میخوام استفاده کنم و دانلودش میکنم از همین روشی که گفتم استفاده میکنم . که متریال را درگ میکنم تو صحنه بعد تو قسمت hypershade اضافه میشه و ... البته من از متریالهای ویری تا حالا استفاده نکردم برای همین دقیق نمیدونم چه باید کرد ....:-? 3ehzad/ 17 شهريور 1388, 13:00راستش با منتالری مشکلی ندارم راستش این متریال هایی که من گرفتم مایا پسوندشونو نمیشناسه پسوندشم mat هستش نمیدونم این پسوند فقط برای مکس هست یا نه برای مایا هم هست دوستان در ضمن اگه کسی لینک دانلود متریال وی ری رو برا مایا داره بذاره واقعا ممنون میشم بازم ممنون mosy252 20 شهريور 1388, 00:37سلام دوست عزیز مایا این فایل رو نمی خونه و هیچ متریالی واسه وی ری مایا نداریم .این ورژن بتای وی ری هست که کاملش هنوز ایران نیومده امیدوارم توی کاملش بشه این کارو کرد. 3ehzad/ 20 شهريور 1388, 22:33ممنونم دوست عزیز حداقل خیالمو راحت کردی که نیست mosi01 06 مهر 1388, 02:11همونطوری که mosy252 فرمودند متریال شما با فرمت mat مخصوص 3d max و هیچ ربطی به maya نداره M3hrshad 06 مهر 1388, 23:31اگر کسی نرم افزار Autodesk Maya Unlimited 2008 + Vray FullVersion همراه با اموزش نصب خواست به این صفحه رجوع کنه M3shop Realtime 3D Animation Bundle () 5000T __________________________________________________ ________________________ با سلام راستش من با نرم افزار Maya 2008 و موتور رندر V-Ray استفاده می کنم 1- وقتی صحنه را رندر می کنم : نقطه نقطه هایی در قسمت سایه های تصویر نهایی به وجود می اید ! نمونه : مشکل از چی می تونه باشه ؟ 2- اجسام دارای Reflect یا همان بازتاب نور نیستند ! 3- نمی دانم چگونه میشه مانند Maya Software یا MentalRay با فشردن کلید F7 پیشنمایشی از صحنه داشته باشم ! خیلی برام مهمه ! چون تا رندر نکنم چیزی را نمی تونم پیشبینی کنم ایا باید V-Ray را تنظیم کنم ؟ چطوری ؟ یا مشکل از سیستم من است ؟ باید چه کنم ؟ ......................... مشخصات سیستم من ......................... Microsoft Windows Vista Ultimate SP1 Main Board = ASUS P5n32 GPU = nVIDIA Geforce 8800 GTX Ram = 5GB Dual OCZ برای کارهای گرافیکی ( Rendering - Video Editing ) چه کارت گرافیکی بهتر است که از با OpenGL سازگاری کامل داشته باشد ؟ ......................... تماس با من ......................... ایمیل : [email protected] تماس از طریق یاهو مسنجر : M3hrshad_xxx شماره تماس : 09365915009 ادرس وبسایت : () پیشاپیش ممنون از پاسخ شما mosy252 09 مهر 1388, 13:20سلام.از چه سایه ای استفاده می کنی؟ M3hrshad 12 مهر 1388, 18:55سلام.از چه سایه ای استفاده می کنی؟ اگر منظورتون اینه که از چه نوری استفاده می کنم : من از نور اول Vray استفاده می کنم Sphere یک سوال : چرا وقتی با Vray یک صحنه ای که در ان چندین ماده Blin وجود دارد را رندر می کنم هیچ گونه بازتاب نوری یا همون ( Reflection ) صورت نمی گیره ؟ :cry: توی Vray Render Setting هم گذینه ای برای فعال سازی Reflection ندیدم :rose: میشه در این زمینه کمک کنی ممنون mosy252 20 مهر 1388, 21:45bebakhshid fingilish mizanam akhe alan daram ba laptop type mikonam farsi nadare.na manzooram ine ke depth map estefade mikoni ya raytrace shadow.ke gofti asan az noore vray estefade mikoni.bebin age subdiv nooreto bebari bala masalan 64 ya 128 noor va sayat dorost mishe ya na. mosy252 20 مهر 1388, 22:00va amma dar bareye oon yeki soalet.dar vaghe dar ajsame blinn reflection darim vali chon glossiness an paieene jesm keder mishe.barare inke bekhai glossinesso bebari bala yani jesmo az kederi dar biari.to hamoon attribue blinn boro.balaye safhe roo gozineye attributes-------->vray----->glossiness control bezan.bad boro paeene paieeene attribute editor,extra vray attributo vaz kon highlight glossiness va reflection glossinesso bezar roo yek.moshkelet hal mishe. mosy252 20 مهر 1388, 22:05dar zemn age az vray estefade mikoni tosiye nemikonam az materiale khode maya estefade koni.az hamoon vray material estefade kon.chon ham too render soratesh bishtare va ham too vray keifiate behtari neesbat me maya material behet mide ham kar kardan ba oon rahat tare.albatte faghat ye tosias
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10351]